پرداخت اقساط تسهیلات، خدمت جدید پیشخوان مجازی

بازپرداخت اقساط تسهیلات، یکی از پرکاربردترین خدمات بانکی است که معمولاً باعث مراجعه حضوری مشتریان بانک‌ها به شعب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک آینده بازپرداخت اقساط تسهیلات، یکی از پرکاربردترین خدمات بانکی است که معمولاً باعث مراجعه حضوری مشتریان بانک‌ها به شعب می‌شود. البته گذشته از برخی ملاحظات حقوقی برای دریافت تسهیلات که مستلزم حضور شخص درخواست‌دهنده در شعبه است، در سایر مراحل پس از دریافت تسهیلات، مانند: بازپرداخت اقساط، این محدودیت وجود نداشته و از این‌رو، برخی از بانک‌ها امکان بازپرداخت تسهیلات خود را روی تعداد محدودی از ابزارهای بانکداری الکترونیکی فراهم نموده‌اند.

با توجه به ادغام صورت گرفته و انتقال اطلاعات تسهیلات موجود در سه نهاد مالی به یک سامانه متمرکز و به‌تبع آن، لزوم فراهم نمودن امکان بازپرداخت اقساط تسهیلات مشتریان محترم بدون مراجعه آن‌ها به شعبه، با تلاش همکاران معاونت بانکداری الکترونیکی امکان انجام این خدمت از طریق پیشخوان مجازی بانک‌آینده میسر شد.

شایان ذکر است؛ بازپرداخت اقساط تسهیلات در پیشخوان مجازی بانک آینده، همه تسهیلات اخذ شده از سه نهاد قبلی ادغام شده را دربر‌می‌گیرد.

مشتریان محترم می‌توانند پس از ورود به سامانه پیشخوان مجازی با درج اطلاعات تسهیلات خود و مشخص نمودن شماره حسابی که تمایل دارند، مبلغ قسط مورد نظر، از آن حساب کسر گردد، به‌راحتی و به‌صورت غیرحضوری اقساط تسهیلات خود را پرداخت نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =