اولین شماره «جویا »،نشریه اختصاصی بانک و بانکداری الکترونیک منتشر شد

با همکاری پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

اولین شماره «جویا » نشریه اختصاصی بانک و بانکداری الکترونیک با همکاری پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و با موضوعات مختلف در حوزه بانکداری از جمله کسب وکار بانکی، فناوری، نظام پرداخت، آموزش و اقتصاد بانک منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سرخط اصلی اولین شماره ماهنامه جویا با عنوان «بفرمایید خدمت نفس بکشید»  که به میزگردی در در خصوص رایانش ابری اختصاص دارد با سردبیری محمود فراهانی  و در حجم 100 صفحه منتشر شده است.

این ماهنامه در بخش پرونده خود میزگردی در خصوص رایانش ابری با عنوان «بفرمایید خدمت نفس بکشید»  کرده  است همچنین مسائل بیمه و حقوقی نیز در این پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.

در بخش بانک و اقتصاد این نشریه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلخت نظام مورد واکاوی قرار گرفته است. معوقات بانکی، نرخ سود سپرده، وضعیت طلا وارز از دیگر مباحث این بخش است.

کسب و کار بانکی این شماره به همایش نظام متمرکز بانکی که از سوی بانک مرکزی برگزار شد پرداخته همچنین مدل IFW را در قالب گفتگو  و مقاله مورد بررسی قرار داده است.

در این شماره در بخش فناوری موضوع اصلی "کر بنکینک" و "مین فریم"  است.

نظام پرداخت بخش دیگر ماهنامه است که به موضوع چشم انداز نظام پرداخت در سال 93 پرداخته و چند گفتگو ،  یادداشت و گزارش در این بخش دیده می شود. همچنین ساختار نظارت در شاپرک نیز موضوع دیگری است که در قالب یک مقاله بدان اشاره رفته است.

در بخش آموزش نیز همایش پولی و ارزی مورد بررسی قرار گرفته و موضوع اصلی آن در گفتگو با دبیر این همایش بررسی شده است.

علاقه مندان می توانند ماهنامه جویا را می توانید با قیمت 10 هزار تومان از روزنامه فروشی های معتبر خریداری کنند. همچنین شماره تلفن 88644303 جهت بخش آگهی واشتراک این نشریه در نظر گرفته شده است.

بنابراین گزارش ایمیل info@ jouyanews.ir جهت دریافت نظرات و پیشنهادها و همچنین دریافت مقالات کارشناسان حوزه بانکداری پیش بینی شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  +    =  32