دومین تفاهم‌‌نامه بیمه‌ آسیا و بانک مهر اقتصاد

دومین تفاهم‌‌نامه بیمه آسیا و بانک مهر اقتصاد با حضور دکتر ابراهیم کاردگر، نایب‌رئیس هیات‌‌مدیره و مدیرعامل بیمه ‌آسیا و دکتر غلامحسن تقی نتاج، مدیرعامل بانک مهر اقتصاد امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بیمه آسیا و براساس این تفاهم‌‌نامه که در دفتر مدیرعامل بیمه آسیا امضا شد، بیمه‌ آسیا ضمن ارائه پوشش بیمه‌‌های درمان و عمر و حوادث به کارکنان بانک مهر‌اقتصاد و خانواده‌‌های آنان، بیمه‌‌های شخص ثالث و بدنه اتومبیل را نیز به آنان ارائه می‌دهد.

دکتر ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیات ‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از روند رو به رشد فعالیت‌‌های بیمه‌ آسیا طی ماه‌‌های اخیر و پتانسیل بالای این شرکت در ارائه پوشش‌‌های بیمه‌ای مختلف به ویژه در حوزه‌‌های سرمایه‌‌گذاری و عمر و پس‌انداز، خواستار تداوم همکاری طرفین در زمینه‌‌های مختلف شد.

مدیرعامل بیمه آسیا در پیشنهادی خواستار ارائه خدمات بیمه‌ای بیمه‌آسیا، علاوه‌بر کارکنان بانک مهر اقتصاد به مشتریان این بانک شد.

دکتر غلامحسن تقی‌‌نتاج، مدیرعامل بانک مهر اقتصاد نیز در این نشست ضمن قدردانی از مدیرعامل بیمه‌آسیا، اظهار امیدواری کرد: این همکاری در راستای دستیابی به اهداف سازمانی دوطرف و اهداف کلان کشور گسترش یافته  و گام‌های بیشتری در این زمینه برداشته شود.
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد یکی از مباحث مهم در حوزه بانکداری را، انطباق عملیات بانکی با شریعت و احیای بانکداری اسلامی عنوان کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  4