سرعت تراکنش های بانکداری همراه در کنیا افزایش یافت

با هدف افزایش کیفیت و سرعت خدمات به مشترکین

اپراتور موبایل کنیا با ارتقاء سیستمهای خود ، سرعت خدمات بانکداری موبایل های خود را افزایش داد تا تراکنش های بانکی بصورت آنی صورت گیرد.با این اقدام خدمات پرداخت این اپراتور می تواند جهت پرداخت حق الزحمه ، دریافت و پرداخت های مالی ، و نقل و انتقال پول مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از وسنا اپراتور موبایل کنیا با آپگرید کردن سیستمهای خود ، سرعت خدمات بانکداری موبایل های خود را افزایش داد تا تراکنش های بانکی بصورت آنی صورت گیرد.

Safaricom اظهار داشته که با این اقدام خدمات پرداخت این اپراتور می تواند جهت پرداخت حق الزحمه ، دریافت و پرداخت های مالی ، و نقل و انتقال پول مورد استفاده قرار گیرد.

باب کلیمور مدیر عامل Safaricom  اعلام کرد که این اقدام با هدف افزایش کیفیت و سرعت خدمات به مشترکین این اپراتور صورت گرفته است و تاکنون 12 بانک کنیایی به این خدمات پیوسته اند و انتظار می رود تا پایان سال جاری میلادی 30 بانک دیگر نیز از این خدمات پشتیبانی کنند.

بتی مونگی مدیر کل خدمات مالی Safaricom  اظهار داشت که این ارتقای سیستم باعث افزایش کیفیت و تسهیل سرویس رسانی به مشترکین گردیده است. وی همچنین این اقدام را باعث کاهش فشارهای بازار در خصوص نیاز به سرعت بیشتر در مراودات مالی دانست .

Safaricom انتظار دارد که 13 میلیون کنایی تا پایان سال چاری از خدمات بانکداری موبایل این اپراتور استفاده نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  48