علت اختلاف علی دایی و پروین چیست؟

پروین، دایی را فوتبالیست نمی داند و دایی هم پروین را بابت افتخارات داخلی و روش هیئتی اش دست می اندازد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از جام نیوز، مقایسه علی پروین و علی دایی و عمکرد آنها در تاریخ پرسپولیس قابل مقایسه نیست و علت حرف ها و حدیث ها هم باید همین باشد؛ این که پروین دایی را فوتبالیست نمی داند و دایی هم پروین را بابت افتخارات داخلی و روش هیئتی اش دست می اندازد.

 

علی پروین 17 سال برای پرسپولیس بازی کرده و علی دایی تنها 3 سال و نیم، علی پروین 18 سال مربی پرسپولیس بوده و علی دایی 2 سال و نیم، علی پروین 107 بار برای پرسپولیس گل زده اما علی دایی 45 گل، علی پروین مدیرعامل، مدیرفنی و عضو هیات مدیره پرسپولیس بوده اما علی دایی نبوده است….

 

علی پروین در مقام مربی و بازیکن در 20 جام قهرمان شده اما علی دایی تنها 3 بار قهرمانی را در لیگ و جام حذفی با پرسپولیس تجربه کرده است.

 

البته در عرصه موفقیت های تیم‌ملی‌ هم ماجرا چنین بوده است؛ پروین دو بار قهرمان جام ملت ها، یک بار قهرمان بازی های آسیایی، 3 بار صعود به المپیک و یک بار صعود به جام‌جهانی را در فهرست افتخاراتش ثبت کرده اما علی دایی 2 بار به جام‌جهانی صعود کرده و یک بار قهرمان بازی های آسیایی شده است.

 

در عین حال، از حیث افتخارات شخصی علی دایی با انجام بیشترین بازی ملی، ثبت بیشترین گل ملی، آقای گلی در چند میدان معتبر و حضور در باشگاه های بزرگ دنیا از پروین پیشی گرفته است. علی دایی در حیث بین المللی از علی پروین بالاتر است اما در حریم پرسپولیس به طور قطع هیچ کس افتخارات و اعتبارات علی پروین را ندارد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  39  =  40