واکنش قلعه‌نویی به مذاکره مهاجم استقلال با تراکتور

تراکتوری ها قصد دارند مهاجم تیم فوتبال استقلال را برای جانشینی کریم انصاری فرد جذب کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،امیر قلعه‌نویی بی‌صبرانه منتظر اتفاقات مدیریتی در استقلال است تا ببیند علی فتح الله زاده می‌ماند یا می‌رود.

او نیم نگاهی به فصل نقل‌وانتقالات دارد و می‌خواهد 7، 8 نفر را حفظ کرده و بقیه را رد کند تا میانگین سنی استقلال پایین بیاید. در واقع سرمربی آبی‌ها چاره‌ای ندارد جز آن‌که تیمش را جوان کند چون امسال با کلی بازیکن پا به سن گذاشته پنجم شد و در آسیا و جام‌حذفی هم ناکام ماند.

یکی از کسانی که شاید اندکی شانس برای ماندن داشت محمدمهدی نظری بود. مهاجم جوان آبی‌پوشان که در فصل گذشته خیلی کم گل زد و خیلی‌ها می‌گفتند در حد و اندازه‌های استقلال نیست.

اوایل هفته به قلعه‌نویی خبر دادند نظری با تراکتوری‌ها تمام کرده تا در این تیم جانشین کریم انصاری‌فرد شود. قلعه‌نویی هم وقتی این خبر را شنید، گفت: «بگذارید برود. به جای او مهاجمان جدیدی می‌آوریم و البته قاضی و برهانی را هم حفظ می‌کنیم.»

کریم انصاری‌فرد به طور جدی قصد جدایی از تراکتورسازی و حضور در فوتبال اروپا یا حداقل لیگ قطر را دارد. گفته می‌شود آقای گل لیگ به هیچ‌وجه تمایلی به ماندن در تبریز ندارد و به همین دلیل تراکتوری‌ها به فکر جذب یک مهاجم جدید به جای او افتاده‌اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  7