سومین برنده جشنواره عید تا عید بانک تجارت معرفی شد

دور سوم قرعه‌کشی جشنواره عید تا عید بانک تجارت برگزار و ولی‌الله دشتی، مشتری این بانک از شهر‌ری برنده جایزه کمک هزینه 350 میلیون ریالی سفر به جام جهانی 2014 برزیل شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت، در سومین دوره جشنواره عید تا عید، ولی‌الله دشتی به عنوان برنده کمک هزینه سفر به جام جهانی معرفی شد و 50 برنده کمک هزینه تبلت این جشنواره نیز مشخص شدند.

جشنواره عید تا عید بانک تجارت با قرعه‌کشی هفتگی به مشتریانی که در فاصله بین ششم فروردین و ششم خرداد عید مبعث رسول اکرم (ص)، اقدام به افتتاح حساب می‌کنند هر هفته یک جایزه کمک هزینه 350 میلیون ریالی سفر به جام جهانی برزیل و 50 کمک هزینه 13 میلیون ریالی خرید تبلت اعطاء می‌کند.

بر اساس این خبر، مشتریانی که مانده حساب آنها در تمام روزهای هفته بالای 500 هزار ریال باشد در قرعه‌کشی آن هفته شرکت داده می‌شوند و به ازای هر 300 هزار ریال در هر روز یک امتیاز به آنها تعلق می‌گیرد و تمامی سپرده‌گذاران جشنواره "یلدا تا نوروز" چنانچه به حفظ و افزایش سپرده خود اقدام نمایند همچنان این شانس را دارند که به جمع مسافران جام جهانی 2014 برزیل و برندگان تبلت ملحق شوند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان جشنواره عید تا عید می‌توانند به سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره 1554 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  7  =