خوشه زرین سپه طرح ویژه بانک سپه برای کشاورزان

عضو هیأت مدیره بانک سپه از افتتاح سپرده خوشه زرین سپه با نرخ سود علی الحساب 20 درصد ویژه کشاورزان مرتبط با پروژه ملی خرید تضمینی گندم خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، عیسی کاظم نژاد که در جمع مدیران امور مناطق غرب و شرق کشور بانک سپه سخن می گفت اظهارداشت: با توجه به مشارکت موثر بانک سپه در پروژه ملی خرید تضمینی گندم از سال 1390، عاملیت مجدد این طرح به بانک سپه سپرده شده است.
وی افزود: این بانک در راستای اجرای همین طرح و نیز با هدف حمایت از تولید و تکریم کشاورزان، به معرفی و ارائه سپرده خوشه زرین سپه اقدام کرده است.
کاظم نژاد گفت: سپرده کوتاه مدت خوشه زرین سپه با حداقل مبلغ 20 میلیون ریال و ماندگاری سه ماه با نرخ سود علی الحساب 20 درصد افتتاح می شود.
وی تأکید کرد: افتتاح این سپرده برای عموم اشخاص حقیقی و صرفا اشخاص حقوقی مرتبط با پروژه ملی خرید تضمینی گندم (از قبیل شرکتهای تعاونی و روستایی، کشت و صنعت، صنایع تبدیلی و…) امکان پذیراست.
عضو هیأت مدیره بانک سپه گفت: در صورت شکست مبلغ سپرده از حداقل تعیین شده قبل از سه ماه، سود سپرده براساس سود علی الحساب سپرده کوتاه مدت عادی محاسبه و پرداخت خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1