تامین مالی بانک اقتصادنوین برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای

به منظور تسهیل و تسریع در امر نوسازی و توسعه ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و در راستای سیاست‌های اشتغال‌زایی و حذف واسطه‌ها، قرارداد سه جانبه‌ای فیمابین بانک اقتصادنوین، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی و شرکت لیزینگ اقتصادنوین منعقد گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در اولین مرحله از این قرارداد پانصد دستگاه از انواع خودروهای حمل‌ونقل جاده‌ای کشور توسط شرکت لیزینگ اقتصادنوین تأمین مالی و بصورت قراردادهای اجاره به شرط تملیک به متقاضیانی تحویل خواهد شد که از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به شرکت لیزینگ اقتصادنوین معرفی خواهند شد.

همزمان با انعقاد این قرارداد اظهار امیدواری شد تا پایان سال جاری تعداد خودروهای واگذاری شده در این طرح از مرز دو هزار دستگاه عبور نماید.

این طرح مشترک، با هدف بهره‌گیری از خدمات و امکانات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی، بانک اقتصادنوین و شرکت لیزینگ اقتصادنوین توسط کارگروه مشترک سازمان راهداری، شرکت لیزینگ اقتصادنوین، معاونت بانکداری شرکتی و مدیریت امور حقوقی بانک اقتصادنوین بصورت قرارداد همکاری سه جانبه تعریف شده که اجرای آن علاوه بر دستاوردهای نوسازی و توسعه ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، اشتغال‌زایی و حذف واسطه‌ها، از اثرات زیست محیطی و حمایت از تولیدکنندگان این محصولات در داخل کشور نیز برخوردار است.

لازم به یادآوری است که شرکت لیزینگ اقتصادنوین، نخستین شرکت لیزینگ در کشور است که در سال 1392 و در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشور، با رونمایی از خدمت جدید خود تحت عنوان "لیزینگ سبز" آمادگی خویش را برای مشارکت و همکاری در توسعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی در عرصه حمایت از فعالیت‌ها و تولیدات صنایع زیست محیطی اعلام نموده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  −    =  44