آخرین اخبار درباره «جمشید دانایی فر»

سخنگوی وزارت کشور توضیحاتی در مورد وضعیت دانایی‌فر، حزب پایداری، ندا و انتخابات مجلس داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: سخنگوی وزارت کشور توضیحاتی در مورد وضعیت دانایی‌فر، حزب پایداری، ندا و انتخابات مجلس داد.

حسینعلی امیری در حاشیه مراسم ختم والده آیت‌الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت دانایی‌فر اظهار کرد: نمی‌دانیم دانایی‌فر زنده است یا نه. اما از طریق دستگاه دیپلماسی این مسأله پیگیری میَ‌شود و وزیر کشور نیز در سفر پاکستان با مقامات پاکستانی موضوع را مطرح کرد. فعلا دولت پاکستان رأسا مسئول پیگیری کار است و امیدواریم همکاری کند تا این پیگیری‌ها به سرانجام برسد.

وی درباره مجوز تشکیلات ندا گفت: مجوز ندا در دستور کار است و در کمیسیون احزاب که تا دو هفته دیگر برگزار می‌شود وضعیت آن مشخص می‌َشود. آنها مدارکشان را تحویل داده‌اند و ما در وزارت کشور بررسی خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت کشور با بیان این‌که 35 تشکل درخواست مجوز کرده‌اند، افزود: از این 35 تشکل 5 تای آنها سیاسی هستند و بقیه صنفی و مذهبی.

وی درباره مجوز جبهه پایداری یادآور شد: مجوز به اسم حزب پایداری صادر شده و آنها نمی‌توانند به عنوان جبهه فعالیت کنند چون جبهه از نظر قانونی از چند حزب تشکیل شده است اما مانعی برای فعالیت پایداری به عنوان حزب وجود ندارد.

امیری همچنین در پاسخ به سوالی درباره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس، خاطرنشان کرد: وزارت کشور آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده اما فعلا شورای نگهبان آمادگی ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  −    =  41