دو نگاه متفاوت در بازار ارز

قیمت دلار در ادامه روند افزایش تدریجی خود از ابتدای هفته جاری، روز گذشته را نیز با حدود 10تومان افزایش سپری کرد و روی 3140 تومان ایستاد. در این شرایط، عده‌ای از واردکنندگان معتقدند سطح تعادلی نرخ پایین‌تر از قیمت‌های فعلی است و به همین دلیل، تقاضای ارز خود را هنوز به تعویق می‌اندازند. این در حالی است که گروهی از فعالان بازار با اشاره به ثبات نرخ ارز با وجود تورم در یکسال گذشته و همچنین اصلاحات قیمتی در سال پیش‌رو، انتظار افزایش تدریجی نرخ را دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد  قیمت دلار در ادامه روند افزایش تدریجی خود از ابتدای هفته جاری، روز گذشته را نیز با حدود 10تومان افزایش سپری کرد و روی 3140 تومان ایستاد. در این شرایط، عده‌ای از واردکنندگان معتقدند سطح تعادلی نرخ پایین‌تر از قیمت‌های فعلی است و به همین دلیل، تقاضای ارز خود را هنوز به تعویق می‌اندازند. این در حالی است که گروهی از فعالان بازار با اشاره به ثبات نرخ ارز با وجود تورم در یکسال گذشته و همچنین اصلاحات قیمتی در سال پیش‌رو، انتظار افزایش تدریجی نرخ را دارند.

دلار روز گذشته را هم با افزایش قیمت جزئی پشت سر گذاشت
دو نگاه متفاوت در بازار ارز
گروه بازار پول- دلار روز گذشته هم به افزایش قیمت خود ادامه داد. درحالی‌که در ساعات اولیه روز، صرافی‌ها ترجیح دادند دلار آمریکا را با همان قیمت روز قبل؛ یعنی در محدوده 3130 تومان به فروش برسانند، در میانه‌های روز قیمت تا 3120 تومان هم در برخی صرافی‌ها کاهش یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =