بانک مسکن ۷ مسجد و مدرسه ساخت

بانک مسکن از سال 87 تاکنون، از محل هزینه امور فرهنگی منابع حساب‌های قرض‌الحسنه، در مناطق محروم کشور به ساخت مدرسه، مسجد و آزاد سازی زندانیان اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،جعفر آقاملایی رییس اداره کل امور مدیریت‌های شعب با بیان این مطلب افزود: از سال 87 تاکنون، در روستای چهار نارنج شهرستان منوجان استان کرمان، بشاگرد استان هرمزگان، قائنات استان خراسان جنوبی و شهرستان ورزقان آذربایجان شرقی اقدام به ساخت 5 مدرسه کرده که تاکنون مدرسه راهنمایی شهرستان منوجان استان کرمان، افتتاح شده و به بهره‌برداری نیز رسیده است.

وی ادامه داد:‌ پروژه احداث دیگر مدرسه‌ها نیز در مرحله پیشرفت فیزیکی 85 درصد تا انعقاد قرارداد و ارائه نقشه است.

رییس اداره کل امور مدیریت‌های شعب بانک مسکن اضافه کرد: علاوه بر ساخت مدرسه، از محل هزینه امور فرهنگی منابع حساب‌های قرض‌الحسنه در مناطق محروم استان‌های هرمزگان و ایلام نیز بانک مسکن دو باب مسجد و حسینیه احداث کرده که ساخت هر دو مسجد پایان یافته و به بهره برداری نیز رسیده است.

آقا ملایی به دیگر اقداماتی که تاکنون در این زمینه توسط بانک مسکن انجام شده، اشاره کرد و گفت: از محل هزینه امور فرهنگی منابع سی و دومین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه در سال 90، 35 نفر از زندانیان محکوم به جرایم غیر عمدی از جمله محکومین به دیه در تصادفات یا محکومیت‌های مالی غیر کلاهبرداری در 15 استان کشور با کمک ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، شناسایی و آزاد شدند.

رییس اداره کل امور مدیریت‌های شعب بانک مسکن تاکید کرد: در حال حاضر افتتاح حساب و تکمیل موجودی سی و چهارمین دوره از حساب‌‌های قرض الحسنه بانک مسکن در تمامی شعب این بانک در حال انجام است که یقینا پاداش اخروی این اقدام به تمامی سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌‌الحسنه تعلق دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  2