بانک رسالت وام ۲۰ میلیونی می دهد

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت بخش زیادی از نخبگان و شرکتهای دانش بنیان جزء طبقه متوسط جامعه هدف بانک قرض الحسنه بعنوان یک بانک خرد قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد حسین حسین زاده در مراسم امضای قرار تفاهمنامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این مطلب گفت :برخی از این شرکتها یا افراد نخبه برای کارهای تحقیقاتی و پژوهشی خود که ممکن است درآمد زیادی هم نداشته باشند بودجه زیادی لازم ندارند و با تسهیلاتی که بانک قرضالحسنه رسالت میدهد مشکلشان حل خواهد شد.
حسین زاده افزود بر اساس تفاهم نامه فیمابین به هر نخبه یا شرکت دانش بنیانی که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی کند 200 میلیون ریال (بیست میلیون تومان) تسهیلات با کارمزد دو درصد و دوره باز پرداخت 60 ماهه اعطا خواهد شد.
وی امضاء این تفاهمنامه را  عمل به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت با هم افزایی و همکاری نهادها و بنگاههای اقتصادی که بانک قرض الحسنه رسالت یکی از آنهاست اجرای مراحل اقتصادی مقاومتی آسانتر میشود.
حسین زاده با ابراز خرسندی از مشارکت بانک قرضالحسنه رسالت در تقویت  توان مالی نخبگان و شرکتهای دانش بنیان گفت این یک طرح دائمی است که از خداوند متعال درخواست میکنیم در اجرای آن به ما را یاری کند.
دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع  معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور هم در این نشست با تقدیر  و تشکر از بانک قرضالحسنه رسالت برای امضاء این تفاهمنامه گفت این همکاری و مساعدت بانک قرضالحسنه رسالت گرهگشای مشکلات زیادی در جامعه نخبگان است.
به گفته وی دو گروه از نخبگان شامل نخبگانی که به هر دلیل مشکلات روزمره اقتصادی داشته باشند برای دریافت این نوع تسهیلات معرفی خواهند شد دوم شرکتهای دانش بنیان کوچک هستند که با دریافت این تسهیلات بتوانند نیازهای مالی خود را برطرف کنند.
با اجرای این تفاهمنامه که روز بیست اسفند در مراسمی با حضور خبرنگاران در محل معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری به امضای محمد حسین حسین زاده مدیر عامل بانک قرضالحسنه رسالت و دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رسید در مرحله نخست به 500 نفر از نخبگان و شرکتهای دانش بنیان وام حداکثر 20 میلیون تومانی با کارمزد دو درصد و دوره باز پرداخت 60 ماهه اعطا خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  54