افتتاح شعبه تخصصی نفت و انرژی در بیمه پارسیان

صنعت نفت به عنوان تامین‌کننده اصلی درآمدهای ارزی کشور یکی از بزرگترین و مهم‌ترین صنایع تاثیر‌گذار بر اقتصاد کشور در افق چشم‌انداز سال 2014 می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ریسک نیوز با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر بازار ایران تعامل بیشتر دو صنعت نفت و بیمه ضرورتی انکارناپذیر است.

و بر این اساس بیمه پارسیان به منظور افزایش ظرفیت داخلی در پذیرش بیمه‌های انرژی،‌ تقویت توان تخصصی نیروی انسانی صنعت بیمه در حوزه بیمه‌های انرژی و ارائه خدمات مشاور مدیریت ریسک در این حوزه و در راستای ایجاد توان فنی و تخصصی در حوزه بیمه‌گری در ریسک های صنایع هیدروکربوری همگام با حضور فعال در کنسرسیوم نفت و انرژی‌،‌ از ابتدای سال 1392 با بهره‌گیری از توان فنی اساتید مجرب و تراز اول این حوزه و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با هدف پرورش نیروی متخصص فنی اقدام نموده و افتخار دارد که افتتاح و آغاز بکار شعب تخصصی نفت و انرژی از اسفند سال 1392 را به اطلاع عموم دست‌اندرکاران این صنعت برساند.

فعالیت‌های این شعبه تخصصی در حال حاضر ارائه خدمات  پوشش‌های بیمه‌ای به کلیه بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از جمله حوزه‌های اکتشاف، استخراج، توسعه، تولید، انتقال و پالایش در دو بخش ساحلی و فراساحلی می‌باشد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  57  =  67