افزایش سقف مبلغ انتقال وجه داخلی بانک حکمت ایرانیان

سقف مبلغ انتقال وجه داخلی با کارت‌های نقدی و جاری کارت بانک حکمت ایرانیان از درگاه های الکترونیکی تا مبلغ 500 میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سعیدکرمی،رییس اداره بانکداری الکترونیک بانک حکمت ایرانیان،با اعلام این مطلب گفت: بانک حکمت ایرانیان در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به مشتریان و توسعه بانکداری نوین در اواخر دی ماه سال جاری سقف مبلغ این عملیات مالی را از 150 میلیون ریال به 500 میلیون ریال افزایش افزایش داد.

وی با اشاره به افزایش این مبلغ تا یک میلیارد ریال در سال آینده افزود: در حال حاضر این افزایش مبلغ در تمامی بسترهای مختلف الکترونیکی بانک حکمت ایرانیان مانند (خودپرداز، پین پد شعبه، اینترنت بانک، تلفن بانک و …..)قابل اجرا است.

کرمی درباره جزییات سقف انتقال وجه کارتی بانک حکمت ایرانیان در شبکه شتاب نیز عنوان کرد:انتقال وجه از طریق شبکه شتابی بر طبق قوانین بانک مرکزی صورت می پذیرد، بانک حکمت ایرانیان نیز به تبعیت از این قوانین خدمات الکترونیکی خود را بر روی دستگاه های خودپرداز تا سقف 30 میلون ریال، پین پد شعبه ای تا سقف 150 میلیون ریال ارایه می دهد.

وی در ادامه اظهار کرد:در حال حاضر بیشترین تراکنش ها را بر روی دستگاه‌های خود پرداز که حدود 60 درصد از آمار را به خود اختصاص می دهد وجود دارد که در رتبه های بعدی به ترتیب دستگاه های "پایانه فروشگاهی" و" پین پد" بیشترین تراکنش را به خود اختصاص می دهند.در نظر داریم سال آینده در جهت رضایت مشتریان با افزایش چشمگیر این دستگاه ها سطح دسترسی به خدمات الکترونیکی و تسریع در مبادلات مالی این بانک را افزایش دهیم.

کرمی در پایان خاطر نشان کرد:بانک حکمت ایرانیان در حوزه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک تمامی تلاش خود را می‌کند تا با بروز رسانی فناوری‌های نوین خود در این حوزه، سبد خدمات قابل ارائه به مشتریان این بانک را بدون هیچ کاستی ارایه دهد و نه تنها آنها را بی نیاز از مراجعه به شعب کند بلکه در وقت و هزینه آنها نیز صرفه جویی شده و عملیات‌های بانکی خود را با امنیت بالا انجام دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1