قدردانی وزیر ورزش از بانک پاسارگاد

وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از بانک پاسارگاد: حمایت از تیم ملی فوتبال، حمایت از کشور، هویت ملی و تمامیت ارضی کشورمان است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر داریوش هندویی پیش از ظهر یکشنبه در نشست مشترک بررسی مشکلات بخش صنعت و معدن اظهار داشت: این امر سبب نگرانیهای فراوران شده است و باید نسبت به این مسئله تشکل ها و مسئولان واکنش نشان دههند.
وی یادآور شد: واریز سهم یک در هزار فروش واریزی به حساب اتاق بازرگانی برای حمایت از تشکل ها از جمله خانه صنعت و معدن از جمله مواردی است که پیگیری می شود.
مهدی یوسفیان عضو هیئت مدیریه خانه صنعت و معدن نیز تخصیص ارز مبادله ای برای تهیه مواد اولیه و ماشین آلات خارجی را ضرروی دانست و خوستار اجرای مصوبات کارگروه حمایت از تولید در زمینه مجوز واردات چوب و کاغذ شد.
وی اظهار داشت: برقراری تعرفه گمرکی برای کاغذ وارداتی و مساعدت در پرداخت تسهیلات از دیگر نیازهاست.
رئیس انجمن صنایع همگن شیمیایی و سلولوزی مازندران نیز با اشاره به اینکه بهره های بانکی چهار برابر حقوق و مزایای کارکنان واحدهای تولیدی اظهار داشت: افزایش مالیات بر ارزش افوزده نیز در شرایط کنونی به صلاح تولید نیست.
رستم فغانی عنوان کرد: مالیات بر ارزش افزوده از شش به هشت درصد رشد یافته است که مناسب برای فضای کسب و کار نیست.
در این نشست، اعضای هیئت مدیره خانه خواستار پیگیری مشکلات اخذ تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی، ارتقای بیشتر انجمنهای صنایع همگن، تشکیل جلسات و بازدید از واحدهای صنعتی و معدنی استان و عنایت بیشتر دولت تدبیر و امید جهت کاهش مشکلات عدیده و طاقت فرسای حوزه تولید شدند.
اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع همگن شیمیایی و سلولزی نیز عنوان کردند: بیشتر مشکلات و چالشها باید در سطح کلان و در مرکز برطرف گردد، ارتباط انجمنها و خانه با واحدهای صنعتی و معدنی بیشتر شود، ابتدائ برنامه ریزی و سپس روی متدها و راهکارها جهت پیشبرد اهداف خانه حرکت کنیم.
همچنین در این نشست اعلام شد بدلیل بهره های بالای 20 درصد بانکی، واحدهای تولیدی زیان ده شدند که این شرایط واقعا فاجعه است که بسیاری از کارخانجات تولیدی دچار مشکلات جدی بوده و عمدتاً تعطیل، نیمه تعطیل و یا با ظرفیتهای پایینی فعال هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄  5  =