برنده قرعه‌کشی بزرگ بیمه سامان مشخص شد

قرعه‌کشی جشنواره فروش بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان با حضور مدیران ارشد شرکت بیمه سامان در روز چهارشنبه 16 بهمن‌ماه 1392 راس ساعت 10 صبح برگزار و آقای حمید حدیقه جوانی از تبریز به‌عنوان برنده خوش‌شانس این جشنواره مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سروش مساواتی، مدیر بازاریابی و برند شرکت بیمه سامان با ارائه گزارشی شرایط جشنواره بیمه عمر و تشکیل سرمایه را تشریح کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی و اجرای جشنواره بیمه عمر سامان محصول یک کار تیمی بود که با هدف توسعه بیمه‌های زندگی در کشور از طریق ترغیب شبکه‌های فروش برای معرفی بهتر این محصول بیمه‌ای و همچنین آشنایی و شناخت بیمه‌گذاران از بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان و به مدت سه ماه، از اواسط مرداد ماه سال 92 آغاز شد و تا 15 آبان‌ماه سال‌جاری در سطح کل کشور برگزار شد. مساواتی محاسبه حق بیمه به صورت سالانه و شش ماهه و پرداخت بیش از 650 هزارتومان حق بیمه ظرف یک ماه از تاریخ صدور بیمه‌نامه را شرط اولیه شرکت در جشنواره عنوان کرد.

 مدیر بازاریابی و برند بیمه سامان با اشاره به اینکه در جشنواره فروش بیمه‌های عمر از شبکه فروش نیز قدردانی شد، افزود: شعب رشت، قزوین، ارومیه بیمه سامان از لحاظ تحقق هدف و شعب کرج، اصفهان و کرمان از لحاظ حق بیمه تولیدی، در کنار 29 نماینده و 3 کارگزار موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره شده‌اند. در این خصوص مصاحبه کوتاهی با برنده خوش‌شانس یک دستگاه اتومبیل مزدا 3 انجام شد: حمید حدیقه جوانی کارشناس برق شاغل در وزارت نیرو برنده خوش‌شانس قرعه‌کشی جشنواره بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» گفت: طی دو سال گذشته این دومین بیمه‌نامه عمری است که از بیمه سامان خریداری کرده‌ام.  

جوانی افزود: سرمایه زندگی من و همسرم تنها دختری است که داریم و دو سال پیش بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان را خریدم که ذی‌نفع آن دخترم است؛ البته برای خرید آن بیمه‌های عمر شرکت‌های مختلف دیگر را نیز مطالعه و با یکدیگر مقایسه کرده بودم. آبان‌ماه برای تمدید بیمه شخص ثالث ماشینم به نماینده بیمه سامان مراجعه کرده و طرح جدید بیمه عمر را توضیح دادند که دیگر برای خرید تردید نکرده و ذی‌نفعان این بیمه‌نامه را این بار به صورت 50 – 50 درصد همسر و دخترم تعیین کردم. این بیمه‌گذار یادآور شد: پیش از این هرگاه در فامیل و دوستان صحبت از بیمه می‌شد آنها را تشویق به خرید بیمه عمر می‌کردم و اعتقاد دارم به‌کار این دنیا اعتمادی نیست و باید برای رفاه خانواده در زمانی که بالای سر آنها نباشی فکری کرد.

وی با یادآوری اینکه مخالفان هم دلایلی برای خود داشتند و حتی می‌گفتند «به جای خرید بیمه ماهی دو تا سکه می‌خرم»، ادامه داد: اما نماینده بیمه توضیحات خوب و قانع کننده‌ای داشت و توانست یکی از اقوامم را قانع کند تا برای دو دختر کوچکش بیمه عمر و تشکیل سرمایه خریداری کند. جوانی درخصوص خودرو مزدا 3 که به‌عنوان جایزه از بیمه سامان دریافت کرده، گفت: به همراه خانواده‌ام تصمیم گرفتیم از این خودرو استفاده کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  −  32  =