هیات مدیره جدید بیمه البرز انتخاب شد

پیش از این صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر ،‌ شرکت کارگزاری باهنر‌، گروه مالی ملت ، دولت جمهوری اسلامی ایران و شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران ‌اعضای حقوقی هیات مدیره بیمه البرز را تشکیل می‌دادند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی و بین الملل بیمه البرز ، مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده این شرکت با حضور 92 درصد سهامداران در 26 بهمن ماه تشکیل شد و با رای سهامداران ، شرکت مدیریت سرمایه گذاری ملی ایران،‌ شرکت سرمایه گذاری صبا تامین،‌ موسسه صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر،‌ گروه مالی ملت و دولت جمهوری اسلامی به ترتیب با بیشترین آرا به عنوان پنج عضو حقوقی هیات مدیره شرکت بیمه البرز و شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن به عنوان عضو علی البدل حقوقی هیات مدیره انتخاب شدند .

این گزارش حاکی است در مجمع عمومی فوق العاده بیمه البرز جهانگیر برون،‌ نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران که ریاست این مجمع را برعهده داشت اظهار داشت: در این شرایط ویژه حاکم بر اقتصاد کشور جا دارد به عنوان نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی به خاطر فعالیت خوب و حرفه ای بیمه البرز از هیات مدیره این شرکت قدردانی کنم.

وی ادامه داد: هم اکنون شرکت بیمه البرز در جایگاهی قرار دارد که با توجه به ظرفیت های بالا ی تخصصی و فنی می تواند در جهت رفع خیلی از مسایل کمک کند و در جهت پیشرفت صنعت بیمه و بازار کسب و کار قدم های مثبتی بردارد.

سید رسول تاجدار،‌ مدیرعامل شرکت بیمه البرز نیز در مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده این شرکت گفت:‌سهم بیمه البرز از حق بیمه تولیدی صنعت بیمه در سال 1391،‌ شش درصد بود که با فعالیت حرفه ای بیمه البرز با وجود شرایط دشوار حاکم بر صنعت بیمه کشور،‌ در سال جاری این سهم را حفظ و حتی ارتقا داده ایم.

وی با اشاره به اینکه در سی و پنج سال گذشته،‌230 هزار کشته و پنج میلیون مجروح در تصادفات جاده ای وجود داشته است،‌ گفت: صنعت بیمه کشور دیات و خسارات کشته شدگان و مجروحان تصادف های جاده ای را بدون حتی یک ریال بودجه دولتی پرداخت کرده است که قابل قدردانی است.

مدیر عامل بیمه البرز ادامه داد: هم اکنون عوارض پرداختی شرکت ها ی بیمه به سازمان ها و نهادهای دولتی از محل بیمه شخص ثالث تقریبا سه برابر سود پرداختی آنها به سهامداران خود است که حاکی از فعالیت بیمه گران در شرایط سخت و دشوار است.

وی ابراز خرسندی کرد با درایت و نظارت مستمر و مفید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران،‌ شرایط بهتر شود و شرکت های بیمه از این دوران گذار سخت کنونی عبور کنند.

تاجدار همچنین با بیان اینکه سهم ایران از حق بیمه تولید شده جهان بسیار ناچیز و حدود 23/0 درصد است بر لزوم افزایش ضریب نفوذ بیمه و فروش بیشتر بیمه های زندگی از سوی شرکت های بیمه تاکید کرد.

بنابر این گزارش ،‌ پیش از این  صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر ،‌ شرکت کارگزاری باهنر‌، گروه مالی ملت ، دولت جمهوری اسلامی ایران و شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران ‌اعضای حقوقی هیات مدیره بیمه البرز را تشکیل می‌دادند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  8  =