واکنش به تاخیر در گفتگوی زنده روحانی

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما با بیان اینکه در جلسه امروز، شورا از تاخیر ایجاد شده در جریان گفت‌وگوی شامگاه چهارشنبه گذشته رییس‌جمهور با رسانه ملی ابراز تاسف کرد، گفت: طبق مصوبه این شورا، شایسته است که مجری گفت‌وگوهای روسای قوا با هماهنگی آنها انتخاب شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما با بیان اینکه در جلسه امروز، شورا از تاخیر ایجاد شده در جریان گفت‌وگوی شامگاه چهارشنبه گذشته رییس‌جمهور با رسانه ملی ابراز تاسف کرد، گفت: طبق مصوبه این شورا، شایسته است که مجری گفت‌وگوهای روسای قوا با هماهنگی آنها انتخاب شود.

سیدرمضان شجاعی کیاسری در توضیح نتیجه بررسی نامه رییس سازمان صداوسیما به رییس شورای نظارت بر صداوسیما در مورد انتخاب مجری توسط روسای قوا، گفت: این جلسه با حضور اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما بررسی شد که دو مصوبه داشت.

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما ادامه داد: اولین مصوبه این بود که با توجه به تاخیر ایجاد شده در برنامه گفت‌وگوی تلویزیونی آن هم به هر دلیلی نمی‌بایست این تاخیر ایجاد می‌شد که به دنبال آن مردم، آنتن رسانه ملی و رییس‌جمهور محترم معطل شوند.

وی گفت که اعضا از تاخیر به وجود آمده در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار تاسف کردند.

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما در مورد مصوبه دیگر این شورا، گفت: با وجودی که رسانه ملی نماینده افکار عمومی و در کار تخصصی خود حق انتخاب مجری را دارد اما در مورد روسای محترم قوا شایسته است که مجری با هماهنگی روسای قوا انتخاب شود.

به گفته وی، در این جلسه تنها نامه ضرغامی رییس سازمان صداوسیما به شورای نظارت بر صداوسیما مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی رییس‌جمهور در شامگاه گذشته از رسانه ملی با یک ساعت و نیم تاخیر آن هم به دلیل ممانعت رییس سازمان صداوسیما برای حضور یکی از مجریان تلویزیونی انجام شد که بعد از این گفت‌وگو رییس سازمان صداوسیما در نامه‌ای به رییس شورای نظارت بر صداوسیما خواستار شد که در انتخاب مجری توسط روسای قوا اظهارنظر کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  72