اقدامات موثر بانک اقتصادنوین در دستیابی به هوای پاک با ارایه خدمات مدرن بانکی

بانک اقتصادنوین به منظور تسهیل شرایط ارایه خدمات به مشتریان و کمک به کاهش لزوم تردد در سطح شهر و کاهش آلودگی هوا نسبت به معرفی خدمات الکترونیکی مدرن اقدام کرده که این خدمات با استقبال هموطنان و مشتریان این بانک مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، استقبال از خدمات مدرن بانک اقتصادنوین به گونه‌ای بوده است که بیش از 80 درصد تراکنش‌های ثبت شده در این بانک در پایان دی ماه سال جاری از طریق خدمات الکترونیکی انجام شده است که این موضوع به کاهش آلودگی هوا و ترددهای روزانه کمک شایانی کرده است.

بر این اساس مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با بهره‌مندی از خدمات مدرن این بانک از قبیل اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک و پیام کوتاه بانکی خدمات متنوعی از جمله انتقال وجه، دریافت موجودی، پرداخت قبوض، دریافت 10 گردش آخر حساب و … را در تمام شاعات شبانه روز دریافت کنند.
علاوه بر این مشتریان بانک اقتصادنوین با بهره‌مندی از همراه بانک اقتصادنوین می‌توانند خدمات متنوعی دریافت کنند که این خدمات در دو بخش کارت و سپرده ارایه می‌شود.

بر این اساس خدمات الکترونیکی همراه بانک اقتصادنوین مبتنی بر کارت شامل مشاهده موجودی، انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارت، اطلاع از صورت حساب، درخواست ارسال صورت‌حساب به شماره فکس و پست الکترونیکی و عدم تخصیص کارت می‌باشد. در بخش خدمات مبتنی بر سپرده نیز خدمات متنوعی از طریق خدمت همراه بانک اقتصادنوین ارایه می‌شود که مشاهده موجودی، انتقال وجه سپرده به سپرده، انتقال وجه ساتنا و پایا، دریافت کد شبا، اطلاع از صورت‌حساب و ارایه درخواست ارسال سپرده به پست الکترونیکی از آن جمله است.

علاوه بر این بانک اقتصادنوین با هدف کاهش لزوم مراجعه به شعب این بانک نسبت به راه‌اندازی مرکز ارتباط نوین اقدام کرده است.

کارشناسان این مرکز در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخ‌گویی به سوالات، مشکلات، نظرات و پیشنهادات هموطنان عزیز در سراسر کشور می‌باشند که این موضوع لزوم مراجعه به شعب را به حداقل می‌رساند. کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوین در صورت لزوم نسبت به پیگیری موارد مطروحه از سوی مخاطبان اقدام و با برقراری تماس پیگیری نسبت ارایه اطلاعات به مشتریان اقدام خواهند کرد.

بانک اقتصادنوین همچنین با بهره‌مندی از ابزار نوین ارتباطی نسبت به اطلاع‌رسانی در خصوص اهمیت هوای پاک و راهکارهای دستیابی به این هدف اقدام کرده است که این روند در ادامه تبدیل به فرهنگ جامعه در خصوص هوای پاک خواهد شد.

با دریافت این خدمات مشتریان بانک اقتصادنوین دیگر نیازی به مراجعه به شعب برای دریافت خدمات بانکی نخواهند داشت که این موضوع کمک شایانی به کاهش آلودگی هوا خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  36