احمدی‌نژاد در لیست دریافت سبد کالا

مهدی خورشیدی داماد احمدی‌نژاد با بیان اینکه آقای احمدی‌نژاد مشمول دریافت سبد کالا شده است، اظهار داشت: باید ببینیم که دولت می‌تواند این سبد را بدهد یا خیر و در واقع باید دید که چقدر توان دارد.

خبرگزاری فارس: مهدی خورشیدی داماد احمدی‌نژاد با بیان اینکه آقای احمدی‌نژاد مشمول دریافت سبد کالا شده است، اظهار داشت: باید ببینیم که دولت می‌تواند این سبد را بدهد یا خیر و در واقع باید دید که چقدر توان دارد.

خورشیدی با بیان اینکه اگر این سبد کالا مانند توافقنامه ژنو باشد، در آن پوشال است، تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد در دولت خود یارانه نمی‌گرفت حالا آیا امکان‌پذیر است که از دولت تدبیر و امید سبد کالا بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اول باید ببینیم که می‌توانند سبد کالا را بدهند یا خیر و سپس باید ببینیم در این سبد چیست و کدام شرکت‌ها و چه افرادی این اجناس را وارد کرده‌اند؛ آن زمان می‌توان در این باره صحبت کرد.

داماد احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که احمدی‌نژاد ذیل کدام گروه است که مشمول دریافت سبد کالا شده است؟ متذکر شد: معلوم نیست، این از تدابیر دولت یازدهم است؛ چرا که پیرزنی که 500 تومان ماهیانه می‌گیرد مشمول این سبد نشده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =