تمجید مهناز افشار از کارگردان جهانی

مهناز افشار در اکران فیلم جدیدش در جشنواره فیلم روتردام در هلند،‌ به تمجید از عباس کیارستمی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا مهناز افشار در اکران فیلم جدیدش در جشنواره فیلم روتردام در هلند،‌ به تمجید از عباس کیارستمی پرداخت.

مهناز افشار، بازیگر ایرانی، در اولین اکران اروپایی فیلم جدیدش با عنوان «از تهران به بهشت» کیارستمی را یک کارگردان فوق‌العاده دانست که سینمایش کاملا زنده است، می‌تواند زندگی را به راحتی به مقابل دوربینش بیاورد و به راحتی می‌توان با او کار کرد.

به گزارش اسکرین دیلی، افشار که یکی از مشهورترین بازیگران ایرانی است در اولین اکران اروپایی فیلمش در جشنواره بین‌المللی فیلم روترودام در هلند اعلام کرد که تغییرات سیاسی اخیر در ایران، جامعه این کشور را تغییر داده که این تغییرات به نفع صنعت فیلم‌سازی است.

او همچنین درباره شرایط جعفر پناهی، دیگر کارگردان مشهور ایرانی، گفت، او در ایران و آزاد است و سیاست‌های دولت جدید برایش بهتر است.

مهناز افشار در فیلم «از تهران به بهشت» ساخته ابوالفضل صفاری نقش یک زن را در ایران معاصر به نام غزال بازی می‌کند که سفری کابوس‌گونه را برای یافتن شوهرش آغاز می‌کند که احتمال می‌رود اسناد مربوط به سلاح‌های بیولوژیک را دزدیده است.

افشار می‌گوید، بازی در این فیلم برای او یک تجربه جدید بود، زیرا داستان فیلم حول واقع‌گرایی و زندگی خیالی به تصویر کشیده می‌شود. او پیش از این با کارگردانان صاحب‌نام زیادی همکاری کرده است که از آن جمله می‌توان به حضور در فیلم «شیرین» عباس کیارستمی، برنده نخل طلا در سال 2008، اشاره کرد.

افشار همچنین اخیرا در دو فیلم دیگر نیز حضور یافته که یکی از آن‌ها «متروپل» آخرین ساخته مسعود کیمیایی است و فیلم دیگر «ناشناخته» نام دارد که داستان آن از فیلم «اتوبوسی به نام هوس» الهام گرفته شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  2  =