حكيمي:هیچ مشکلی برای سامانه سبد کالا نداریم/معاون وزیر صنعت:منتظر رفع اشکال الکترونیکی سیستم هستیم

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی با تاکید براینکه مشکلی در سامانه الکترونیکی سبد کالا وجود ندارد، گفت: هر زمان وزارت صنعت اعلام کند گزینه مربوط به سبد کالا در فروشگاه ها فعال خواهد شد اين در حالي است كه معاون وزیر صنعت با اشاره به اینکه اقلام سبد کالا آماده توزیع است، گفت: منتظر رفع اشکال الکترونیکی سیستم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ناصر حکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی در گفت‌وگو با  تسنیم در واکنش به اظهارات معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اینکه مشکل سامانه الکترونیکی علت عدم ارائه سبد کالا است، اظهار داشت: هیچ مشکلی در سامانه الکترونیکی سبد کالا وجود ندارد چراکه بانک مرکزی تمام اقدامات و آمادگی های مربوطه را با حضور نماینده وزارت صنعت انجام داده است.

وی با بیان اینکه تمام پایانه‌های فروشگاهی در فروشگاه‌های توزیع کننده سبد کالا عملیاتی شده است،‌ افزود: شاید برخی از مدیران وزارت صنعت در جریان این موضوع نیستند اما نماینده وزارت صنعت که از ابتدا در جریان روند فراهم سازی سامانه الکترونیکی بوده می داند که بانک مرکزی مشکلی در این زمینه ندارد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی تاکید کرد: بانک مرکزی آمادگی دارد که به محض اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت سامانه های الکترونیکی را در فروشگاه ها فعال کند چراکه تمام هماهنگی ها در این خصوص انجام شده است.

حکیمی در همین ارتباط گفت: در پایانه‌های فروشگاهی در کنار گزینه‌های مربوط به خرید و موجودی و … گزینه ای با عنوان سبد کالا همزمان با اعلام وزارت صنعت فعال خواهد شد تا مردم از این طریق بتوانند نسبت به دریافت سبد کالایی اقدام کنند.

سبد كالا آماده توزيع شد

عباس قبادی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام اینکه اقلام برنج و روغن سبد کالای دولت برای 14.5 میلیون نفر جامعه هدف توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران تأمین شده و آماده توزیع است، اظهار داشت: میزان  145 هزار تن برنج و 22 هزار و 500 تن روغن برای این تعداد افراد جامعه هدف تأمین شده که برنج آن از نوع 1121 هندی است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: به‌منظور تأمین روغن سبد کالا، توافقنامه‌ای بین این شرکت و انجمن صنفی صنایع روغن نباتی بخش خصوصی منعقد شد تا از محل موجودی روغن در اختیار کارخانجات، روغن مورد نیاز سبد کالا تأمین شود.

قبادی تشریح کرد: مقدار برنج درنظر گرفته شده برای هر سبد 10 کیلوگرم و مقدار روغن 2 قوطی 810 گرمی خواهد بود.

وی محل توزیع سبدهای کالایی را تعاونی‌های اسکاد، فرهنگیان، اتکا، امکان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، سپه، شهروند و بسیجیان اعلام کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص زمان توزیع سبد کالا توضیح داد: با آماده شدن سامانه اطلاع از وضعیت دریافت سبد کالا و راه‌اندازی زیرساخت الکترونیکی مورد نیاز، توزیع سبد کالا در سراسر کشور آغاز می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. کار مند می گوید

    با با اینها دورغ می گوین#99*اصلاکار نمی کند

ارسال یک پاسخ

66  +    =  69