ارائه خدمات جدید بانک ایران زمین در حوزه بانکداری الکترونیکی

در راستای گسترش خدمات نوین بانکی قابل ارائه به مشتریان سرویس Email Banking برای اشخاص حقیقی و سرویس SmS Banking برای اشخاص حقوقی در سامانه الکترونیکی بانک ایران زمین راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک ایران زمین، این بانک به منظور افزایش رضایتمندی و تسهیل در انجام امور بانکی مشتریان خود، اقدام به راه اندازی سرویس‌‌‌‌‌Email Banking  برای اشخاص حقیقی نموده است. از این پس مشتریان بانک ایران زمین می‌‌‌‌‌توانند عملیات بانکی خود از جمله : برداشت از حساب، واریز به حساب ، پرداخت قبوض و خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری خود را از طریق سرویس ایمیل بانکینگ این بانک انجام دهند. این سرویس برای مشتریانی که آدرس ایمیل آنها قبلا در سیستم بانک ایران زمین تعریف شده است  هم اکنون عملیاتی می‌‌‌‌‌باشد و برای دیگر مشتریان متقاضی، این سرویس قابل فعال سازی خواهد بود. همچنین سرویس SmS Banking  این بانک برای کلیه تراکنش‌‌‌‌‌های حساب‌‌‌‌‌های اشخاص حقوقی از جمله: برداشت از حساب، واریز به حساب، برگشت چک و ورود به ( اینترنت بانک و تلفن بانک) فعال می‌‌‌‌باشد.

شایان ذکر است استفاده از سرویس های ارائه شده می‌‌‌تواند در حوزه بانکداری الکترونیک، نقش به سزایی در کاهش هزینه ها و صرف وقت مشتریان داشته باشد. از متقاضیان استفاده از خدمات جدید بانکداری الکترونیکی بانک ایران زمین دعوت می‌‌‌‌‌شود به وب سایت این بانک مراجعه نمایند.  

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  −    =  73