دستیابی به رتبه اعتباری با استفاد ابزار آنلاین رایگان/ استفاده از ابزار اعتبار سنجی برای کاهش ریسک

تجربه دیگران :

هر فرد خود می تواند رتبه اعتبارش را تخمین بزند.یک روش برای دستیابی به رتبه اعتباری استفاد ازیک ابزار آنلاین رایگان مانند Credit Report Card است. این برنامه پروفایل اعتباری فرد را میسنجد، به آن رتبه های اعتباری مختلف می دهد و به او میگویددر مقایسه با شهروندان آمریکایی دیگر رتبه او چیست./براساس محاسبات موسسه اعتبار سنجی اکسپرین، ایالتهای جنوبی آمریکا دارای کمترین رتبه اعتبار هستند./ وامدهندگان از رتبه های اعتباری برای ارزیابی ریسک در مشتریان دارای اعتبار و تعیین میزان بهره استفاده می کنند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،براساس محاسبات موسسه اعتبار سنجی اکسپرین، ایالتهای جنوبی آمریکا دارای کمترین رتبه اعتبار هستند.

 وامدهندگان از رتبه های اعتباری برای ارزیابی ریسک در مشتریان دارای اعتبار و تعیین  میزان بهره استفاده می کنند.  هرچند روش اعتبارسنجی در مدلهای مختلف، متفاوت است اما همه آنها نشاندهنده توانایی درخواست کننده وام برای پرداخت بدهی یا همان وام هستند.

برای مقایسه رتبه اعتباری در سراسر این کشور از مدلVantageScore (به مردم کمک میکنند تا درباره دسته بندیهای رتبه های اعتباری و محاسبه وزن آن اطلاعاتی به دست آورند ) استفاده می شود  که به وسیله سه شرکت سنجش اعتبار برتر با نام های اکسپرین، اکوییفاس و ترنس یونیون  طراحی شده است. هرچند آنها مدلی یکسان را بکار می برند ، اما گزارشهای اعتباری متفاوتند و این امر به رتبه های متفاوت از سوی هر موسسه برای هر مشتری منتهی می شود.

اکسپرین متوسط VantageScore در سه ماهه دوم 2013 را برای هر ایالت بررسی کرده است که مقیاس آن از 501 تا 990 است. در اینجا از مدل جدیدتر استفاد نشده است زیرا مقیاس VantageScore 3.0با مدلهای اعتبار سنجی دیگر همخوانی بیشتری دارد( 300 تا 850).

در سه ماه مذکور  متوسط VantageScores از رتبه  707 تا 785 بود و 748  میانه 50 ایالت و حوزه کلمبیا بود.

برای درک بهتر باید ذکر کنیم  رتبه های VantageScores 900 تا 990 عالی، 800 تا 899 خوب، 700تا 799 معمولی، 600تا 699 ضعیف و 501تا 599 بد تلقی می شوند.

زندگی در یکی از ایالتهای زیر به معنای رتبه های  اعتباری پایین نیست و تفاوت میان ایالتهایی با بالاترین متوسط و کمترین میزان آن بسیار ناچیز است . هر فرد خود می تواند رتبه اعتبارش را تخمین بزند.یک روش برای دستیابی به رتبه اعتباری استفاد ازیک ابزار آنلاین رایگان مانند Credit Report Card از وب سایت Credit.com است. این برنامه پروفایل اعتباری فرد را میسنجد، به آن رتبه های اعتباری مختلف می دهد و به او میگوید در مقایسه با شهروندان آمریکایی دیگر رتبه او چیست.

data-src=https://ebinews.com/img/files/628292738830706490.jpg

شماره 10: نیومکزیک( 739)

نیومکزیکو جمعیتی حدود 2 میلیون نفر و نرخ بیکاری 6.6 درصدی دارد. اقتصاد این ایالت به طور کلی توسط صنعت تولید نفت و گاز و توریسم می چرخد. نیومکزیکو در جنوب غربی آمریکا برای مناظر زیبایش مشهور است.

 شماره 9: کارولینای شمالی(728)

اقتصادانان پیش بینی می کنند علاوه بررتبه های اعتباری و با وجود رکود اقتصادی، این ایالت در 2014 میلادی در زمینه فرصت شغلی و درآمد رشد کند. جوزف ون ناسن یکی از اقتصاددانان این ایالت می گوید: اقتصاد روبه بهبود یکی از دلایل بازگشت سطح اعتبار به میزان گذشته است. اکنون بسیاری از مناطق این ایالت بهبود یافته اند.

شماره 7: آلاباما و اوکلاهما(727)

علاوه برآنکه متوسط رتبه اعتبار دو ایالت یکسان است، آلاباما و اوکلاهما نقطه مشترک دیگری هستند، آنها در Sugar Bowl 2014 میلادی به رتبه یکسان دست یافتند. 

شماره 6: آرکانزاس(725)

براساس رده بندی CNBC، آرکانزاس دومین ایالت برتر برای انجام کسب و کار و پنجمین ایالات برتر از نظر هزینه های زندگی است. با این وجود رتبه اعتبار دراین ایالت بسیار نامناسب است. پیشروان تجاری در فورت اسمیت و شمال شرقی آرکانزاس  در تحقیقی شرکت کردند که City Wireروزنامه محلی برگزار کرد و  درباره بهبود شرایط اقتصادی در 2014 سخن گفتند ، آنها نگران بودند که قوانین فدرال و تغییرات در خدمات درمانی  پتانسیل رشد اقتصادی را خواهند کاست.

شماره 4: تگزارس و نوادا(722)

 طبق  نظر Fraser Institute تگزاس و نوادا ازجمله ایالتهای اقتصادی آزاد در آمریکا هستند . این موسسه  آزادی اقتصادی را براساس10 جز برای ایالات متحده و کانادا در سه حوزه می سنجد:1- حجم دولت محلی ،2- میزان مالیات،3- آزادی بازار کار

شماره3: جورجیا(721)

براساس اطلاعات one report شهروندان این ایالت عایدی اقتصادی 20 سال را طی دوران رکود  از دست دادند و به طور حتم این امر در رتبه اعتباری مشتریان تاثیر داشت.البته در 2014 میلادی برای این ایالت نیز رشد اقتصادی پیش بینی می شود. در حقیقت  تخمین زده می شود رشد اقتصادی جورجیا از کل آمریکا بیشتر باشد اما پیش بینی نرخ بیکاری همچنان بالا و حدود 8 درصد است.

شماره 2: لویزیانا(720)

لویزیانا دهه ای سخت را پشت سر گذاشت. از طوفان کاترینا گرفته تا رکود اقتصادی و نشت نفت Deepwater Horizon در دوسال گذشته. با توجه موضوعات گفته شده این تصور که رتبه اعتباری مشتریان مناسب نیست، چندان عجیب نخواهد بود هرچند برخی روندهای امیدوار کننده به خصوص در نیوارلئان دیده می شود. این اواخر گزارشی از دانشگاه ایالتی لویزیانا اشاره میکندک در 8 سال گذشته و پس از طوفان کاترینا، نیواورلئان با کاهش فرصتهای شغلی پیش از رکود خود را وفق داد، کسب وکارهای جدیدی را جذب کرد و در بخش استانداردهای زندگی و حفظ محیط زیست  ارتقاهایی ایجاد کرد. رشد فرصتهای شغلی و شکوفایی شرکتها تغییری بنیادین هستند. این ادعا با آمار روبه رشد گزارشهایی همراه است که  نیواورلئان را به عنوان یکی از بهترین شهرها برای توسعه کسب وکار و رشد اقتصادی معرفی میکند.

شماره 1: می سی سی پی(707)

 این ایالت هم مانند همسایه خود یعنی لوییزیانا با چالشهایی پس از بحران اقتصادی روبرو شد( این ایالت همچنین از طوفان کاترینا و حادثه نشت نفت در امان نبود). در این اواخر می سی سی پی به فقیرترین ایالت آمریکا مشهور شده بود. این لقب براساس آمار میزان درآمدی تعیین شد که  سازمان آمار آمریکا فراهم کرده بود. فیل برایانت فرماندار ایالت می سی سی پی  اعلام کرده است 2014 سال اقتصاد این ایالت فعال خواهد بود . او در ادامه گفته بود: اینجا مکان تولد موسیقی بلوز، راک اند رول و کانتری است. اما علاوه برآن  اقتصاد خلاق می سی سی پی یک خالق فرصتهای شغلی است. در حقیقت رشد  فرصتهای شغلی در این ایالت ازرشد کل اقتصاد ملی در سالهای اخیر فراتر رفته است.

با توجه به اینکه نرخ بیکاری ایالت بیش از 10 درصد است، خلق فرصتهای شغلی به سود این ایالت است.

منبع:http://money.msn.com

مترجم:شیوا سعیدی

*VantageScore نام یک محصول اعتبارسنجی است که سه شرکت اعتبارسنج برتر( اکوییفاکس، اکسپرین و ترنس یونیون) آن را ارائه می کنند. این محصول تلاشی برای رقابتFICO scoreبود که شرکت فیر ایزاک آن را معرفی کرده بود.هر دو این محصولات به مردم کمک میکنند تا  درباره دسته بندیهای رتبه های اعتباری و محاسبه وزن آن اطلاعاتی به دست آورند. البته فیکو به مشتریان اجازه میدهد تا رتبه واقعی اعتبار خود را ببیند اما ونتیج اسکور 3.0 این امکان را فراهم نمیکند.ضمن اینکه  هر سه سازمان از فرمولی یکسان استفاده می کنند اما نتایج مختلفی به دست می آورند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  −    =  32