امضای تفاهم همکاری بانک های رفاه و توسعه تعاون

در پی تاکید دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر هم افزایی و ایجاد تعامل بیشتر بین سازمان ها و نهادهای زیر مجموعه وزارتخانه و به منظور گسترش همکاری های فی ما بین، کمک به بخش تولید و اشتغال کشور، بانک های رفاه کارگران و توسعه تعاون تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از بانک رفاه کارگران، در این تفاهم نامه که به امضای محمد رضا نظری مدیر عامل بانک رفاه کارگران و دکتر علی محمد سهمانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون رسید، بر اهداف زیر تاکید شده است:

– مشارکت در تأمین مالی پروژه ها و طرح های سنگین صنعت نفت و گاز و طرح های بخش تعاون
– معرفی و پشتیبانی متقابل از مشتریان خوش حساب بانک ها
– وصول چک های مشتریان دو بانک در شعب یکدیگر
– همکاری شرکت های تابعه و استفاده از خدمات این شرکت ها به صورت متقابل و استفاده از حساب های کارگزاری خارجی برای انجام حوالجات ارزی.

خاطر نشان می سازد در این نشست محمد رضا نظری مدیر عامل بانک رفاه کارگران، امضاء این تفاهم نامه را سبب ایجاد هم افزایی بیشتر و انجام پروژه های بزرگ در کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که در آینده تفاهم نامه های مهم تری در راستای خدمت رسانی مناسب تر به جامعه و کشور به امضاء برسد. همچنین دکتر سهمانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن اعلام آمادگی برای اجرای هر چه بهتر فعالیت های مشترک، این همکاری را موجب ارائه خدمات بهینه به مشتریان و استفاده از ظرفیت های مشترک در ارائه خدمات دانست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  −    =  43