هشدار یک استاندار به بانک های خصوصی!

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: بانک هایی خصوصی که نظام اقتصادی استان را حمایت نکنند، از طریق رسانه های به مردم معرفی می شوند تا منابع استان در این بانک ها سپرده گذاری نشود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای هماهنگی بانک ها، همراهی بانک های خصوصی استان با برنامه های اقتصادی دولت در استان را خواستار شد.
وی ادامه داد: منابع بانک های خصوصی از مردم استان تامین می شود، پس باید این منابع در استان سرمایه گذاری شود و بانک هایی که منابع استان را در استان های دیگر مصرف می کنند باید به مردم معرفی شوند تا سپرده گذاری در این گونه بانک ها متوقف شود.
سلیمانی دشتکی اظهار داشت: هم اکنون در کشور گرایش مردم به سپرده گذاری در بانک های خصوصی افزایش یافته و این بانک ها باید فعالیت خود را در استان های محل فعالیت متمرکز کنند تا اعتماد به این موسسات مالی افزایش یابد.
وی بیان داشت: مدیران بانک های خصوصی که در جلسات و تصمیم گیری های اقتصادی استان شرکت نمی کنند، دلسوز استان نیستند و به آنها تذکر داده خواهد شد.
سلیمانی دشتکی اولویت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک های دولتی استان را پرداخت وام ازدواج عنوان کردو افزود: با پرداخت تسهیلات ازدواج، جوانان به تشکیل خانواده ترغیب شوند و سیاست افزایش جمعیت نیز اجرا می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  4  =