درخواست هاشمی رفسنجانی از صدا و سیما

به هر حال آنچه که میل همه ما است، این است که صدا و سیما حالت کاملاً ملی داشته باشد و پوشش کامل برای همه نیروهای وفادار به انقلاب داشته باشد و تبعیضی قائل نشود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جام نیوز؛ هاشمی رفسنجانی ضمن اظهار امیدواری برای اصلاح مسیرصداوسیما برای رسیدن به جایگاه درخور رسانه ملی و فرآگیر که مایه آرامش جامعه باشد نه زمینه ساز رشد و گسترش اختلافات، تاکید کرد: برخی ها هیچ مایل نبودند چنین دولتی سر کار بیاید و طبعاً نمی خواهند همکاری کنند و حتی می خواهند به گونه ای بر وفق سیاست ها و افکار خودشان باشد ولی آقای روحانی پای وعده هایش ایستاده و عقب نشینی نکرده است.

 

انتخاب نوشت: هاشمی رفسنجانی در ارزیابی پرداختن صدا و سیما به وقایع خرداد 88 با وجود گذشت 4 سال از این وقایع گفت: به هر حال آنچه که میل همه ما است، این است که صدا و سیما حالت کاملاً ملی داشته باشد و پوشش کامل برای همه نیروهای وفادار به انقلاب داشته باشد و تبعیضی قائل نشود و به جای دامن زدن به اختلافات، باید آرامش ایجاد کند که ان شاء الله اینگونه شود.

 

وی در توضیح تعبیری که چندی قبل با عنوان« جعبه سانسور» ، داشت نیز توضیح داد: مخصوص صدا و سیما نبوده، منظور از جعبه سانسور همه رسانه هایی بودند که حرف ها را سانسور می کنند و حرف خودشان را یک طرفه و گزینشی می زنند، گفتم که این ها تاثیر منفی برای خودشان دارد. چون مردم واقعیت را می فهمند و لذا تاثیر اساسی طولانی مدت ندارد و ممکن است موقتاً اثری داشته باشد. فقط صدا و سیمای خودمان را نگفتم؛ همه رسانه هایی که این آلودگی را دارند؛ مورد نظرم بودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  6