چگونه خلافی خودرو را غیر حضوری دریافت و پرداخت کنیم؟

اگر می‌خواهید به صورت غیر حضوری از میزان خلافی خودرو خود ایتدا مطلع و سپس آن پرداخت کنید به شیوه زیر عمل کنید:

class=aligncenter

حالا می‌توانید با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و شناسه قبض و شناسه پرداخت، قبض خلافی خود را از خانه در حالی که روی کاناپه گرم و نرم خود لم داده‌اید پرداخت کنید. بله به همین راحتی و بدون اینکه هیچ هزینه یا اتلاف وقتی داشته باشید و بدون هیچ ترسی کار خود را انجام داده‌اید. توجه داشته باشید که در این مدل از پرداخت خلافی، چند روز طول می‌کشد تا خلافی شما صفر شود.

 

همچنین با ارسال شماره گواهینامه خود به 30005151 می‌توانید از میزان نمره منفی گواهینامه خود نیز با خبر شوید.

چند نکته امنیتی:

برای اطمینان از شناسه قبض و شناسه پرداخت خود می‌توانید اول آنها را در بخش مورد نظر وارد کنید و گزینه “ثبت این قبض و افزدون قبض دیگر” را بزنید تا مبلغ قبض شما نشان داده شود تا مطمئن شوید همه چیز درست است.

هنگام وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود سعی کنید نیمی از اعداد را با صفحه کلید کامپیوتر خود و نیم دیگر را با صفحه کلید مجازی سایت (بالای صفحه سمت چپ) وارد کنید. این کار به افزایش امنیت کمک می‌کند.

در ضمن توجه داشته باشید که حتما از سایت خود بانک به صفحه پرداخت قبوض وارد شوید. این کار نیز به افزایش امنیت انجام تراکنش کمک می‌کند. علاوه بر این آدرس را در قسمت آدرس بار حتما چک کنید تا درست باشد و حتما هم باید با https شروع بشود. در غیر این صورت، از صفحه خارج شوید. آدرس درست صفحه پرداخت قبوض بانک ملی باید مانند لینک روبرو باشد: https://epayment2.bmi.ir/BillPayment

 

پیامک بررسی تخلفات رانندگی و نمره منفی

 هموطنان با شماره 110005151 می‌توانند از وضعیت خلافی یا نمره منفی گواهینامه خود مطلع شوند. هموطنان پیش از این می توانستند با ارسال پیامک به شماره 30005151 از آخرین وضعیت خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه مطلع شوند. این شماره پیامکی به دلیل تغییر در زیرساخت قطع شده است که با دستور رئیس پلیس راهور ناجا شماره 110005151 جایگزین این شماره شده است.

 

استعلام الکترونیک تخلفات رانندگی و استعلام نمره منفی گواهینامه

صاحبان خودرو جهت اطلاع از آخرین مبلغ خلافی خودروی خود می توانند به سایت اینترنتی راهور به نشانی www.Rahvar120.ir مراجعه کنند. همچنین می‌توانید از طریق این سایت نمره منفی گواهینامه خود را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر مطلب «استعلام الکترونیک تخلفات رانندگی و استعلام نمره منفی گواهینامه» را مطالعه کنید.

 

چگونه خلافی خودرو را تلفنی دریافت کنیم؟

برای دریافت تلفنی خلافی خودرو فقط کافی است از منزل و یا محل کار خود شماره تلفن 88288888 را بگیرید و از میزان جرائم و تخلفات وسیله نقلیه خود مطلع شوید. اما این همه ماجرا نیست؛ می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر مطلب «چگونه خلافی خودرو را تلفنی دریافت کنیم؟» را مشاهده کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. علوی می گوید

    پرداخت خلافی ها وپرداخت عوارض سالیانه خودرو در شهرداریها و اینگونه کارها را به راحتی می توانند انجام دهند اما چون برای یک عده که از کنار دفاتر خدمات الکترونیک ودفاتر پلیس +10پول می خورند ضرر دارد این کار را نمی کنند بی خودی برای مردم درد سر درت کرده اند حلا می گویند ترافیک ، آلودگی هوا و… کلا اگر به فکر راحتی مردم باشند باید کاری کنند مردم راحجت باشند نه دوستان وآشنایان که از کنار این دفاتر نان وبوغلمون می خورند

  2. بهرام می گوید

    با سلام و خسته نباشید بسیار عالی بود

  3. مسعود می گوید

    خیییییییییییییییییلی خوب بود

  4. شیوا می گوید

    من چند بار پیامک زدم ولی هیچ جوابی نمیاد!

  5. کریم می گوید

    چندبار زدم هیچ اتفاقی نیفتاد

ارسال یک پاسخ

6  +  4  =