نظر ذوالنور درباره نامه ۹ اصلاح‌طلب به روحانی

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نامه 9 اصلاح‌طلب به روحانی برای پایان دادن به سوءتفاهمات فتنه 88 گفت: فتنه‌گران باید بدانند پایان دادن به این مساله یا با عذرخواهی آنها همراه است یا این پرونده با محاکمه و مجازات سران فتنه بسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به نامه سرگشاده 9 تن از اصلاح‌طلبان به حسن روحانی برای «پایان دادن به سوء تفاهمات 88» اظهار داشت: وقتی که آقای روحانی خودش با ادبیات دوپهلو در دانشگاه صحبت کرد و ملی‌مذهبی‌هایی را که حضرت امام، آنها را مرده اعلام کرده بود، مجددا زنده می‌کند باید بداند که این تازه اول کار است.

ذوالنور افزود: روحانی باید منتظر مطالبات فزون‌طلبانه اصلاح‌طلبان باشد، اما مشخص نیست رئیس‌جمهور چرا خط را برای فتنه‌گران باز کرده در حالی که او برای رأی خود به هیچ کس وامدار نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی، تصریح کرد:‌ وقتی آقای روحانی از خط اعتدال خارج شود طبیعی است که اصلاح‌طلبان هم به او نامه سرگشاده می‌د‌هند.

وی تأکید کرد: البته اصلاح‌طلبان باید بدانند اینکه در نامه خود خطاب به رئیس‌جمهور گفته‌اند به سوء تفاهمات 88 «پایان دهید»، به نفع آنها نخواهد بود.

ذوالنور بر همین اساس به عدم رأی آوری وزرای پیشنهادی این جریان در خانه ملت اشاره کرد و گفت:‌ نمایندگان مردم به کسانی که از خط قرمز نظام عبور کرده و به انقلاب جفا کرده بودند رای ندادند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در حال حاضر نه تنها اصلاح‌طلبان تندرو و فتنه‌‌گران بلکه سران اپوزیسیون نیز به بسته شدن بحث تقلب اشاره کرده‌اند افزود: فتنه‌گران در سال 88 هشت ماه برای مردم دردسرآفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد:‌بنابراین اگر بنا باشد که نظام به این مسئله پایان دهد، باید بدانند که این اتفاق یا با عذرخواهی و توبه آنها همراه خواهد بود یا این پرونده با محاکمه و مجازات سران فتنه بسته خواهد شد. از این رو رئیس‌جمهور باید توجه داشته باشد که به افراد طلبکار میدان ندهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  3