امکان پرداخت اقساط درون بانکی مشتریان از طریق سفیر بانک توسعه صادرات فراهم شد

امکان پرداخت اقساط درون بانکی مشتریان از طریق پایانه های تلفن بانک، همراه بانک، اینترنت بانک و خودپردازهای بانک توسعه صادرات فراهم شد;مشتریان این بانک بدون حضور در شعبه پرداخت کننده تسهیلات. می توانند از طریق سامانه فرااگیر یکپارچه رایانه ای بانک توسعه صادرات موسوم به سفیر اقساط خود را بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک امکان یاد شده را در جهت تکریم مشتریان و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک به آنان به مجموعه خدمات خود افزوده است.

براساس این گزارش، باتوجه به برقراری این نوع خدمت در شعب بانک توسعه صادرات، مشتریان این بانک بدون حضور در شعبه پرداخت کننده تسهیلات. می توانند از طریق سامانه فرااگیر یکپارچه رایانه ای بانک توسعه صادرات موسوم به سفیر اقساط خود را بپردازند.

مشاهده موجودی حساب، صورتحساب، انتقال وجه اعم از داخلی و بین‌بانکی، تخصیص و تغییر رمز دوم کارت، پرداخت قبض، مسدود‌ نمودن کارت، تعیین مبلغ چک، غیرفعال‌نمودن رمزیاب، فعال‌سازی رمزیاب غیرفعال شده، درخواست رمزیاب جدید، دستور پرداخت برای انتقال مبلغی خاص از یک حساب به حساب دیگر داخل بانک در زمان‌های مشخص  از جمله خدمات قابل ارائه در سیستم سفیر بانک توسعه صادرات است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1