کاهش ارزش سهام مایکروسافت

با منتفی شدن حضور آلن مولالی در شرکت مایکروسافت ارزش سهام این شرکت کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا، آلن مولالی، مدیر عامل کنونی شرکت خودروسازی فورد که یکی از مهمترین گزینه‌ها برای مدیرعاملی مایکروسافت بود اعلام کرد که دست کم تا پایان سال آینده در شرکت خودروسازی فورد خواهد ماند.
 
وی تصریح کرد: هیچ تغییری در تصمیم من برای ماندن در راس شرکت فورد تا پایان سال آینده ایجاد نشده است.
 
این اظهار نظر آلن مولالی امید سرمایه‌گذاران درخصوص آینده مایکروسافت را کم‌رنگ‌تر کرده و همین امر به کاهش سه درصدی ارزش سهام این شرکت منجر شد.
 
به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس، بر این اساس روز پنجشنبه هر سهم شرکت مایکروسافت با کاهش قیمت یک دلار و 9 سنتی روبرو شد و با بهای 37 دلار و 85 سنت به فروش رفت.
 
اظهارات آلن مولالی در حالی صورت می‌گیرد که چند روز گذشته شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود که مدیر عامل بعدی خود را از بین دو گزینه انتخاب خواهد کرد و یکی از این گزینه‌ها مدیر عامل کنونی شرکت فورد است.
 
بلومبرگ به نقل از منابع ناشناس درون مایکروسافت گفته بود که فرآیند انتخاب مدیر عامل آینده مایکروسافت به نقطه مهمی رسیده و در حال حاضر دو گزینه آلن مولالی، مدیر عامل کنونی شرکت فورد و ساتای نادلا، معاون مدیر عامل مایکروسافت مطرح هستند.
 
استیو بالمر، مدیر عامل کنونی شرکت مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که تا پایان سال جاری میلادی از سمت خود استعفا خواهد کرد و به همین دلیل مدت‌هاست که مایکروسافت به دنبال جانشین بالمر می‌گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  3  =