بابک زنجانی طلبکار شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته تحقیق و تفحص از ارتباط با پرونده ˈبابک زنجانیˈ گفت: این فرد ادعا می کند نه تنها 13 هزار میلیارد تومان به دولت بدهکار نیست بلکه دو هزار میلیارد تومان هم طلبکار است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایرنا ˈامیرعباس سلطانیˈ افزود: بابک زنجانی مدعی است که 13 هزار میلیارد تومانی که برای خرید سوخت از دولت گرفته را به دولت برگردانده و فیش های آن را نیز دارد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حالی که بابک زنجانی خود را طلبکار دولت می داند، کمیته تحقیق و تفحص پرونده او را دارای ابهامات و حتی درگیر بودن در پرونده تامین اجتماعی می داند.

سلطانی این پرونده را فوق العاده پیچیده دانست و گفت: کمیته تحقیق و تفحص پرونده زنجانی را با جدیت پیگیری می کند و در صورتی که سوء استفاده ای از پول بیت المال شده باشد آن را باز می گرداند.

نماینده بروجن مدعی شد که مشاور بابک زنجانی در تماسی خواستار ملاقات با او شده و این عضو کمیته تحقیق و تفحص پرونده زنجانی دیدار خارج از جلسه رسمی کمیسیون را نپذیرفته است.

کمیته تحقیق و تفحص از پرونده بابک زنجانی متشکل از اعضای کمیسیون انرژی مجلس، دیوان محاسبات، وزارت اطلاعات، بانک مرکزی، بانک ملی و بانک مسکن است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  3