عبور فیس بوک و گوگل از تلویزیون

دنیای‌اقتصاد-کم کم خاصیت سحرآمیز و جادویی خودشان را از دست می‌دهند و دیگر در دنیای سرگرمی‌های دیجیتالی و رسانه‌های اجتماعی جایگاه آنها متزلزل شده است. این اتفاقی است که با وجود غول‌های اینترنتی مانند گوگل و فیس بوک به راحتی و در مدت زمان کمتری رخ خواهد داد. حالا دیگر کاربران و مشترکان تلویزیون‌های کابلی تمایلی به تمدید اشتراک‌شان نداشته و به این ترتیب حتی آگهی‌ها و تبلیغات تلویزیونی هم به تدریج به شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های اینترنتی مهاجرت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تحقیقاتی هم در این زمینه انجام شده است که نشان می‌دهد مرگ تلویزیون‌ها در راه است. یکی از این تحقیقات که توسط موسسه Macquarie Capital انجام شده است، نشان می‌دهد سرمایه‌گذارانی که به تلویزیون و تجارت‌های مرتبط با آن دلبسته‌اند، شانس چندانی نداشته و احتمالا آینده نه چندان روشنی در انتظار آنها است. 

کارشناسان این موسسه معتقدند درست در زمانی که کاربران تلویزیون‌های کابلی و اشتراکی در حال لغو اشتراک خودشان هستند و به سرعت تعداد آنها در حال کاهش است، همزمان تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و گوگل پلاس در حال رشد است. حالا دیگر اغلب افراد بیشتر وقت‌شان را به جای تلویزیون، پای کامپیوتر، تبلت یا با موبایل‌های هوشمندشان می‌گذرانند و از طریق شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جست‌وجو اغلب نیازهای خودشان را مرتفع می‌کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  1