مقاومت کارمندان یاهو در استفاده از یاهومیل

کارمندان شرکت یاهو تمایل چندانی به استفاده از سرویس رایگان ایمیل این شرکت ندارند و تنها 25 درصد از آنها از این سرویس ایمیل استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همشهری آنلاین براساس گزارش فاکس‌نیوز، باوجود اینکه مدیران شرکت یاهو کارمندان این شرکت را تشویق می‌کنند تا ایمیل‌های خود را از Outlook مایکروسافت به یاهو تغییر دهند،‌اما ظاهرا تلاش‌های آنها چندان اثربخش نبوده‌است.

جف بنفورت قائم‌مقام محصولات ارتباطاتی شرکت یاهو به تازگی بیانیه‌ای با عنوان "ویندوز 95 زنگ زد و خواست تا اپلیکیشن ایمیلش را پس بگیرد" را منتشر کرده‌اند و در آن برای چندیمن بار از کارمندان خود خواسته‌اند تا استفاده از Outlook را متوقف کنند. بنفورت در این بیانیه اعتراف کرده که در حرکت دادن کارمندان یاهو برای تغییر دادن سرویس ایمیل خود کاملا ناموفق بوده‌است.

بنفورت در این بیانیه نوشته که باید این اپلیکیشن را به خاطر بقایش ستود، اناکرونیزمی (نابهنگامی تاریخی) از عصر رایانه دهه 90، برنامه‌ای متعلق به دوره پیش‌ از وب که در زمانی نوشته شده که سرورهای NT چشم‌انداز دیتا‌سنترها را با اتکا به قابلیت این سرویس مغشوش می‌کردند. بنفورت Outlook را به دایناسور T-Rex تشبیه کرده که پدر و مادرش در این توهم بودند که دهان بزرگ و چنگال‌های کوچکی که فرزندشان دارد، عامل بی‌همتایی او خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  8  =