گوشی‌های بزرگ نشانه دانلود بیشتر است

کاربرانی که دارای گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای بزرگتر هستند، میل بیشتری به استفاده از نرم‌افزارهایی دارند که در ارتباط با شبکه دیتا است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم  براساس تحقیقاتی که از کاربران موبایل در ایالات متحده صورت گرفته، استفاده از شبکه وای‌فای و دیتا و مصرف داده‌ای در افرادی که دارای گوشی‌های با نمایشگرهای 4.5 اینچ هستند، 44 درصد بیشتر از بیشتر از کسانی است که نمایشگرهای ان‌ها کوچکتر از 4.5 اینچ است.

براساس آماری که در سه ماهه سوم سالجاری از کاربران موبایل در آمریکا گرفته شده، نزدیک به 61 درصد از کل کسانیکه در این کشور موبایل دارند از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند.
براساس این نظرسنجی کاربر محور، اکثر کسانیکه از گوشی‌های هوشمند با صفحات بزرگ استفاده می‌کنند اغلب در تعامل با شبکه‌های اجتماعی، نقشه‌های ناوبری، پایگاه‌های ویدئویی، سایت‌های فروش آنلاین و پایگه‌های موسیقی هستند که در این میان برنامه‌های کاربردی فیس‌بوک، گوگل‌مپ، یوتیوب، آمازون و رادیو پاندورا دارای بیشترین محبوبیت هستند.

در جدول زیر میزان تعامل کاربرانی که دارای گوشی‌های هوشمند با صفحه بزرگتر از 4.5 و کوچک‌تر از 4.5 اینچ هستند را با برنامه‌های مختلف شاهد هستید:

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +    =  3