جشنواره سکه‌ باران سامانی آغاز شد

به منظور توسعه فرهنگ خرید از طریق کارت بانکی و بالا بردن سطح تعامل با دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان سامان در سراسر کشور، جشنواره سکه‌باران سامانی برگزار می‌‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تمام دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان سامان (پذیرندگان) که بتوانند ماهانه دست‌کم 100 امتیاز کسب کنند، با شرکت در قرعه‌کشی جشنواره سکه‌باران، از جوایز ارزشمند طلایی آن بهره‌مند می‌شوند.
بر اساس این گزارش، در جشنواره سکه‌باران سامانی، دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان سامان (پذیرندگان) به‌ازای هر تراکنش خرید 100هزار ریالی و بیشتر، یک امتیاز دریافت می‌کنند. همچنین به‌ازای هر یک‌میلیون ریال تراکنش خرید، یک امتیاز به امتیازهای وی افزوده می‌شود.
این گزارش حاکی است، در این جشنواره، هر ماه 350 سکه بهار آزادی و در مجموع 2100 سکه میان پذیرندگان قرعه‌کشی خواهد شد. جایزه ویژه این جشنواره، شمش طلا به ارزش یک میلیارد ریال است و به برندگانی که دو دوره پیاپی در مجموع بیش از 10 هزار امتیاز کسب کرده‌اند، تعلق می‌گیرد.
جشنواره سکه‌باران سامانی از دوم آذرماه 92 آغاز می‌شود‌ و تا پایان اردیبهشت ماه 1393 ادامه خواهد داشت.
اسامی برندگان هر دوره علاوه بر انتشار در روزنامه‌های سراسری، وب‌سایت بانک سامان و شرکت پرداخت الکترونیک سامان، از طریق شعبه‌های بانک سامان در سراسر کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد.
شایان ذکر است، در این جشنواره برای نخستین بار از فونت بانک سامان در یک کمپین رونمایی شد.
گفتنی است، دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان سامان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این جشنواره می‌توانند به وب‌سایت http://www.sb24.comیا  http://www.sep.irمراجعه کنند یا با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک سامان به شماره 84080- 021 تماس بگیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

59  +    =  69