انتقال ۳ وجهی در ۲۹ بانک فراهم شد/ سقف روزانه؛ ۳ میلیون تومان

مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از فراهم شدن امکان انجام انتقال 3 وجهی از طریق 29 بانک عضو شتاب خبر داد و گفت: 3 بانک باقیمانده نیز بزودی امکان انتقال 3 وجهی که روزانه تا 3 میلیون تومان است را فراهم می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  مهر، داود محمدبیگی با اعلام اینکه در حال حاضر 29 بانک عضو شتاب می توانند خدمت انتقال سه وجهی را انجام دهند و سه بانک دیگر هم در حال انجام آزمون های مورد نیاز هستند گفت: قبلا برای انتقال وجه الزامی بود از خودپرداز متعلق به کارت مبدا یا کارت مقصد استفاده شود.

مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی ادامه داد: برای مثال اگر دارنده کارت سامان خواهان انتقال وجه به کارت بانک ملی ایران بود، می بایست از خودپرداز بانک سامان یا از خودپرداز بانک ملی ایران استفاده می کرد. درصورتی که در انتقال سه وجهی می توان بدون در نظر گرفتن بانک های صادرکننده کارت ها، از هر خودپرداز دیگر وابسته به شبکه شتاب استفاده کرد.

محمدبیگی تصریح کرد: 3 بانک صادرات ایران، صنعت و معدن و ملی ایران به عنوان اولین بانک های ارائه دهنده خدمت انتقال سه وجهی از تاریخ نهم شهریورماه 90 ارائه این خدمت را آغاز کرده اند. هم اکنون، این خدمت در 29 بانک آینده، اقتصاد نوین، انصار، ایران زمین، پارسیان، پاسارگاد، تجارت، توسعه صادرات، توسعه تعاون، حکمت ایرانیان، دی، رفاه کارگران، سامان، سپه، سینا، شهر، صادرات ایران، صنعت و معدن، قرض الحسنه رسالت، قرض الحسنه مهر ایران، قوامین، کارآفرین، کشاورزی، گردشگری، مرکزی، مسکن، ملت، ملی ایران و موسسه اعتباری توسعه ارائه می شود.

وی با ارائه این مطلب که در حال حاضر، فقط بانک های خاورمیانه، سرمایه و پست بانک این خدمت را ارائه نمی دهند گفت: این سه بانک در حال انجام آزمون های مورد نیاز هستند. مدیر اداره نظام های پرداخت با اشاره به این مطلب که سقف انتقال وجه از طریق خودپرداز به هر روشی 3 میلیون تومان در روز برای هر کارت است گفت: از بابت ارائه این خدمت کارمزدی بیش از انتقال قبلی دریافت نمی شود.

این مقام مسئول در بانک مرکزی در خصوص نحوه برطرف کردن مشکلات در صورت بروز مغایرت اعلام کرد: کلیه افرادی که در حوزه بانکداری الکترونیکی و خدمات شتابی با مغایرت مواجه می شوند، ضروری است پس از گذشت 72 ساعت از زمان تراکنش، ضمن تماس با مرکز امداد شتاب به شماره 29911 یا مراجعه به مرکز امداد شتاب تحت وب به آدرس http://emdadshetab.cbi.ir در تمام ساعات شبانه روز مغایرت خود را ثبت کرده و با دریافت کد رهگیری، نتیجه اقدامات انجام شده را پیگیری نمایند.

محمدبیگی افزود: دستورالعمل اجرایی پرداخت هزینه تراکنش هایی که با مغایرت مواجه شده اند در مرحله نهایی بوده و بزودی این خدمت هم به عموم مشتریان ارائه خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

69  ⁄  23  =