خدمات پایانه های فروش پست بانک توسعه می یابد

براساس الحاقیه قرارداد منعقده با شرکت ایران کیش؛

براساس الحاقیه قرارداد منعقده بین پست بانک ایران و شرکت ایران کیش ضمن اجرای تمامی فازهای قرارداد درخصوص بازاریابی و نصب تعداد 50 هزار دستگاه پایانه فروش(POS) با قابلیت اتصال به حساب مشتریان این بانک در مراکز خرید و فروشگاه های معتبر سراسر کشور، خدمات قابل ارائه بر روی دستگاه های مذکور نیز به صورت همزمان درحال توسعه است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک ایران بنابراعلام اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع، طبق این قرارداد فازهای اول و دوم آن انجام شده و فازهای سوم، چهارم و پنجم آن درحال اجراست که براین اساس؛ در فازهای سوم و چهارم هر کدام 11هزار دستگاه و فاز پنجم نیز 12هزار دستگاه نصب و پشتیبانی می شود.

بنابراین گزارش: از مجموع 50 هزار دستگاه پایانه فروش(POS) تعداد 3 هزار آن بی سیم بوده و به صورت سیار قابلیت ارائه خدمات متنوع بانکی را دارد.

این گزارش می افزاید: درحال حاضر تعداد 11هزار دستگاه پایانه فروش(POS) اختصاصی پست بانک ایران در فروشگاه ها و مراکز خرید و همچنین دفاترخدمات بانکی سراسر کشور نصب و خدمت رسانی می کند که با نصب کامل 50 هزار دستگاه ایران کیش تعداد آن به بیش از 61 هزار دستگاه خواهد رسید.

طبق گزارش مذکور: انجام انواع خرید، پرداخت هزینه قبوض مصرفی آب، برق، گاز و تلفن، مانده گیری حساب، واریز کمک های نقدی به حساب سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و موسسه محک و خرید شارژ کارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل از جمله خدماتی است که از طریق دستگاه های پایانه فروش(POS) پست بانک ایران به هموطنان ارائه می شود و تعداد خدمات آن نیز براساس نیاز مشتریان روز به روز توسعه می یابد.

گفتنی است: هموطنان متقاضی می توانند به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور مراجعه نموده و پس از افتتاح حساب، درخواست خود را جهت استفاده از دستگاه مذکور ارائه کرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به نصب آن اقدام شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  −    =  22