شورای پول و اعتبار به جمع‌بندی نرسید

دومین جلسه شورای پول و اعتبار درحالی به منظور تغییر نرخ سود بانکی برگزار شد که اعضای حاضر به جمع‌بندی نهایی نرسیدند و قرار بر این شد که تصمیم گیری نهایی در جلسه هفته آینده انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم اعضای شورای پول و اعتبار در پایان نشست سه ساعته عصر سه شنبه خود مقرر کردند طی هفته پیش رو به بررسی شرایط اقتصادی کشور بپردازند و در جلسه هفته آینده به تصمیم نهایی برای تغییر نرخ سود سپرده های بانکی برسند.

یکی از افراد مطلع از مباحثات جلسه دیروز شورای پول و اعتبار به خبرنگار تسنیم گفت: جلسه دیروز عصر با حضور رئیس کل بانک مرکزی، وزرای کشاورزی و اقتصاد، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، کارشناسان خبره بانکی و رئیس اتاق ایران تشکیل شد.

وی افزود: نشست سه ساعته سه شنبه عصر شورای پول و اعتبار که با موضوع تغییر نرخ سود بانکی تشکیل شده بود بدون حصول نتیجه ای قطعی به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، همانطور که ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده بود عصر دیروز (سه‌شنبه 7 آبانماه) دومین جلسه رسمی شورای پول‌واعتبار با حضور اعضای اصلی شورا در ساختمان میرداماد بانک مرکزی برگزار شد. گفتنی است این جلسه از ساعت 16 روز قبل آغاز شده و تا ساعت 19 طول کشید.

پیش از این ولی الله سیف گفته بود احتمال بررسی نرخ سود بانکی در جلسه عصر دیروز شورای پول و اعتبار وجود دارد البته قبل از آنهم محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرده بود که نرخ سود در دستور کار است.

کسب اطلاع خبرنگار تسنیم از برخی اعضای شورای پول و اعتبار که در داخل جلسه حضور داشتند حکایت از آن داشت که "هنوز اعضای شورای پول و اعتبار برای تغییر نرخ سود بانکی به جمع بندی نرسیده‌اند و تصمیم گیری در اینباره به انجام برخی بررسی‌ها طی روزهای آینده موکول شده است و نتیجه نهایی در جلسه آینده شورا مشخص می شود".

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  −  57  =