پیام تبریک بانک رفاه به مناسبت عید غدیر خم

محمدرضا نظری مدیر عامل بانک رفاه کارگران طی پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
فرا رسیدن 18 ذی الحجه، عید سعید غدیر خم، هنگامه طلوع آفتاب امامت از آسمان نبوت، موسم اکمال دین و ارادت به ساحت کبریایی مولای عشق و ایمان، علی (ع) را صمیمانه خدمت همه شما بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بر همه ما شیعیان فرض است که در مسیر ولایت و تولا به ساحت نورانی امامت که فروغ مشعشع خود را از حجه الوداع گرفت، گام برداریم و از خداوند قادر متعال می خواهیم ما را در پیروی از مولایمان امیرالمؤمنین علی (ع) که غدیر متعلق به اوست راهنما و رهنمون باشد.
بحمدالله امروز سایه سار ولایت و خنکای معنویت بر پهندشت ایران عزیز و اسلامیمان چتر گسترانده و تأسی به سیره معصومین(ع) چراغ راهی است تا سرمنشاء معنویت و ایمان را از عمق وجودمان پاس بداریم و نیک شماریم.
رجاء واثق دارم مادامی که عطر ولایت و ولایتمداری جان و دلمان را می پیراید و خوشگوار می سازد، گزندی جامعه و کشورمان را تهدید نخواهد ساخت و ایمان دارم غدیر حبل المتین پیامبر عظیم الشأن اسلام است تا از برکت توسل به آن، نور امید و ارادت و ایمان را در جان و روانمان متجلی سازیم.
یک بار دیگر فرصت را مغتنم شمرده، فرا رسیدن این روز بزرگ را تبریک عرض نموده و به برکت این روز عزیز از خداوند متعال سربلندی روزافزون همه هموطنان عزیز را خواستارم.
محمد رضا نظری

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  ⁄    =  5