آینده صنعت IT در گرو سرمایه گذاری در حوزه رایانش ابری است

خالقی در مراسم تقدیر از مدیران عامل اسبق شرکت داده پرداری ایران:

مهندس خالقی مدیرعامل شرکت داده پردازی ایران در مراسم تجلیل از مدیران عامل اسبق و کارمندان نمونه این شرکت با شاره به اینکه درآمد 100میلیارد تومانی را هدف قرار داده ایم گفت: آینده صنعت ITدر گروه سرمایه گذاری در حوزه رایانش ابری است و ما قصد داریم در این راستا حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت داده پردازی ایران به مناسبت عید سعید قربان طی مراسمی از مدیر عاملان اسبق و کارمندان نمونه و پیشکسوتان این شرکت تجلیل کرد.
مهندس خالقی، مدیرعامل شرکت داده پردازی ایران در این مراسم به تشریح برنامه های آتی و  عملکرد جاری این شرکت پرداخت .

 خالقی با اشاره به اینکه  درآمد شرکت داده پردازی در سال گذشته حدود 65 میلیارد تومان و سود آن حدود 7.6 میلیارد تومان بوده است. افزود:  ما می توانیم در سال جاری  به درآمد 100 میلیارد تومان برسیم هرچند در صنعت IT نمی توان به سودآوری گذشته تکیه کرد اما  می توان به ثبات رسید.

وی خاطر نشان کرد:  آینده صنعت IT در گروه سرمایه گذاری در حوزه  رایانش ابری است و ما قصد داریم در این راستا حرکت کنیم. بنابراین گزارش  در ادامه مراسم مدیران بخشهای مختلف شرکت داده پردازی درباره روند تغییرات و فعالیتهای شرکت  گزارش هایی را ارائه کردند و در پایان از  مدیران اسبق و کارمندان نمونه قدردانی شد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄    =  4