روش‌های دریافت شماره شبای مشتریان بانک اقتصادنوین

پیرو دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر لزوم ارایه شماره شبا (شناسه حساب بانکی) برای انتقال وجه از طریق سیستم ساتنا، بانک اقتصادنوین اعلام کرد مشتریان این بانک می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی و شعب این بانک نسبت به دریافت شماره شبای خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، شبا یا شماره حساب بانکی ایران، بمنظور تسهیل و استانداردسازی مبادلات بین بانکی و بین‌المللی بانک‌های کشور، توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مطابق با استاندارد 13616-ISO ، تعریف و تبیین شده است و بزودی در تمام سامانه‌های پرداخت بین بانکی منحصرا از این نوع شماره حساب استفاده می‌شود. هر شماره حساب بانکی، قابل تبدیل به یک شماره حساب شبا خواهد بود.

بر اساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران انتقال وجه از طریق سیستم تسویه حساب آنی (ساتنا) از تاریخ 3 تیرماه 1389 منوط به ارایه شماره شبای دریافت کننده وجه خواهد بود.

مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند برای دریافت شماره شبا به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.enbank.ir مراجعه کنند، ضمن اینکه 228 شعبه این بانک در سراسر کشور نیز آماده ارایه شماره شبا مشتریان این بانک هستند.

علاوه بر این مشتریانی که بخواهند از طریق سامانه ساتنا در شعب بانک اقتصادنوین وجه انتقال دهند لازم است شماره شبای مشتری شعبه مقصد را ارایه دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. عليرضا صارمي می گوید

    دريافت شماره شبا

ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =