بانک‌ پاسارگاد نشان بهره وری ملی گرفت

بانک‌پاسارگاد در هفتمین همایش ملی بهره‌وری، موفق به دریافت تندیس زرین، عالی‌ترین نشان این همایش شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بانک‌پاسارگاد در هفتمین همایش ملی بهره‌وری که در تاریخ 10 مهر در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، با توجه به شایستگی‌ها و رعایت استانداردهای بین‌المللی بهره‌وری، موفق به کسب تندیس زرین شد.
بر اساس این خبر، این همایش با پیام دکتر روحانی رییس جمهور  و سخنرانی دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی و رئیس مجمع عالی بهره‌وری آغاز شد و تنی چند از صاحب نظران، مدیران اجرایی موفق، اساتید دانشگاه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در 3 بخش دولت و بهره‌وری، زیرساخت‌هاو پیش‌نیازهای بهره‌وری و همچنین محیط کسب و کار و بهره‌وری، نظرها و دیدگاه‌های خود را برای ارتقاء بهره‌وری در کشور بیان کردند. در همین راستا، در پنل محیط کسب و کار و بهره‌وری دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، دکتر سید اصفهانی و دکتر فرشاد مومنی از اساتید دانشگاه و مهندس صدیقی مدیر کانون زنان کارآفرین به نقش محیط کسب و کار برای بهبود بهره‌وری در سطح کلان و نیز بنگاه‌های اقتصادی پرداخته و در پایان به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.
همچنین پس از برگزاری نشست‌های مختلف تخصصی، دبیر همایش بیانیه‌ای که با مشارکت حاضرین در مراسم تدوین و نهایی شده بود را قرائت و مقرر شد بیانیه مزبور جهت بهره‌برداری به حوزه‌های ذیربط دولت ارسال شود.
گفتنی است در بخش پایانی این مراسم نیز شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در سال گذشته موفق شده‌بودند نظام بهره‌وری را به نحو مناسبی در سازمان ذیربط خود استقرار دهند و دستاوردهای برجسته‌ای کسب کنند، مورد تشویق قرار گرفتند. در بخش علمی نیز به پژوهشگرانی که مقالات آنها مورد پذیرش دبیرخانه همایش قرار گرفته‌بود، لوح تقدیر اهداء شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  12