اینترنت بانک همراه ایران زمین راه اندازی شد

با راه اندازی این سامانه از این پس ، مشتریان با استفاده از این سرویس می‌‌‌‌‌‌‌توانند به کلیه اطلاعات بانکی خود دسترسی داشته باشند . اینترنت بانک همراه، سرویسی است که انجام عملیات بانکی را برروی تلفن همراه از طریق اتصال به اینترنت فراهم می‌‌‌‌‌سازد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،با راه اندازی این سامانه از این پس ، مشتریان با استفاده از این سرویس می‌‌‌‌‌‌‌توانند به کلیه اطلاعات بانکی خود دسترسی داشته باشند . اینترنت بانک همراه، سرویسی است که انجام عملیات بانکی را برروی تلفن همراه از طریق اتصال به اینترنت فراهم می‌‌‌‌‌سازد .
 با دسترسی به این سرویس ، مشتریان برای انجام امور بانکی خود، نیازی به حضوردر شعبه نخواهند داشت و می‌‌‌‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با اتصال به اینترنت ، عملیات بانکی خود را انجام دهند . از طریق دسترسی به "اینترنت بانک همراه"بانک ایران زمین ، همچنین می‌‌‌‌توان از خدماتی نظیر : مشاهده موجودی و صورتحساب ، انواع انتقال وجه ، خرید شارژ و پرداخت قبوض بهره مند شد . بنابراین گزارش، راهنمای استفاده از سیستم مذکوردر سایت بانک ایران زمین به نشانی www.izbank.ir جهت اطلاع مشتریان قابل مشاهده می‌‌‌‌باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  32