بررسی میزان افزایش وام در بانک مسکن

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به این که کمیته‌ای در بانک مسکن چگونگی افزایش تسهیلات خرید را بررسی می‌کند، تاکید کرد:هنوز پیشنهادی مبنی بر میزان افزایش تسهیلات خرید مسکن به بانک مرکزی ارائه نکرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،قدرت الله شریفی، درباره برنامه بانک مسکن در راستای افزایش تسهیلات خرید مسکن، به ایسنا اظهار کرد:کمیته‌ای پنج نفره در بانک مسکن تشکیل شده تا چگونگی افزایش تسهیلات خرید مسکن، سپرده‌گذاری صندوق پس‌انداز مسکن و اوراق رهن ثانویه را بررسی کند.
وی با بیان این که تا زمانی که در این کمیته به جمع بندی نرسیم پیشنهادی برای میزان افزایش تسهیلات به بانک مرکزی ارائه نمی‌دهیم، خاطرنشان کرد:هدف از افزایش تسهیلات خرید مسکن پاسخگویی به نیاز تامین مالی متقاضیان است و در این زمینه باید کارشناسی دقیق صورت بگیرد.
مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر این که هنوز پیشنهاد مشخصی به بانک مرکزی ارائه ندادیم، اضافه کرد:بررسی‌ها صورت می‌گیرد تا افزایش تسهیلات افزایش قیمت مسکن را در پی نداشته باشد.
وی در ادامه درباره تسهیلات مسکن مهر گفت:با پیگیری وزیر راه و شهرسازی تسهیلات مسکن مهر تا سقف 50 هزار میلیارد تومان در حال پرداخت است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
شریفی در ادامه درباره خرید و فروش غیرقانونی تسهیلات خرید مسکن تصریح کرد:نمی توانیم دنبال مردم راه بیفیتم و از این اقدام جلوگیری کنیم، واگذاری تسهیلات به صورت وکالتی انجام می شود و با توجه به این که وثیقه در رهن بانک است مشکلی را در راستای بازپرداخت اقساط ایجاد نمی‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  8  =