پیشنهاد وام ۳۰ میلیونی مسکن به بانک مرکزی

کمیته پنج نفره‌ای که به تازگی در بانک مسکن تشکیل شده، پیشنهاد افزایش وام خرید مسکن به 30 میلیون تومان و روش‌های جدید را بررسی و تقدیم بانک مرکزی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از فارس این کمیته 5 نفره با تدوین برنامه‌ها و روش‌های جدید که متناسب با حوزه‌های فعالیت وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی است، تقدیم وزیر راه و شهرسازی و رئیس کل بانک‌ مرکزی کرده است.

بنابراین گزارش، این کمیته 5 نفره پیشنهاد افزایش 10 میلیون تومانی به سقف وام خرید و ساخت مسکن را داده است که وام خرید از 20 میلیون تومان کنونی به 30 میلیون و وام ساخت از 30 میلیون به 40 میلیون تومان افزایش یابد.

این کمیته 5 نفره از مدتها قبل در حال جمع‌آوری مستندات بود، تا پیشنهادها را بررسی و تنظیم کنند و آنرا تقدیم وزیر راه و شهرسازی و رئیس کل بانک مرکزی کند.

پیشتر شریفی مدیر عامل بانک مسکن نیز به خبرگزاری فارس گفته بود که بانک مسکن همواره با رصد وضعیت بخش مسکن و قدرت خرید و یا ساخت واحد مسکونی، پیشنهادات متناسب را به بانک مرکزی ارائه می‌نماید و در حال حاضر نیز پیشنهاداتی جهت تغییر شرایط تسهیلات خرید و ساخت مسکن ارائه شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  −    =  68