تحویل نمونه قراردادهای بانکی بر اساس قانون بهبود فضای کسب و کار به رئیس کل

سخنگوی اتاق بازرگانی ایران از تحویل نمونه قرارداد بانکی بر اساس قانون بهبود فضای کسب و کار به رئیس کل بانک مرکزی خبر داد و گفت: جلسات صبحانه کاری با مسئولان هر دو هفته یک بار و به صورت منظم برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محسن جلال‌پور صبح امروز در نخستین صبحانه کاری اتاق بازرگانی در دولت جدید که با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد اظهار داشت: این جلسه با حضور 20 نفر از اعضای اتاق بازرگانی برگزار و مسائل مختلفی در حوزه ارزی، ریالی، ممنوع‌الخروجی، تسهیلات بانکی و همچنین نظارت بر بانک‌ها، حفظ ارزش پولی مطرح شد و رئیس کل بانک مرکزی در جلسه امروز به بخشی از این مسائل پاسخ دادند.

وی ادامه داد: این جلسات به صورت منظم هر دو هفته یک بار برگزار خواهد شد که طی آن مشکلات پیش روی تولید و صنایع بررسی خواهد شد. همچنین بانک مرکزی با توجه به نگاهی که به رسالت اصلی خود یعنی اعتمادسازی و حفظ ارزش پولی دارد مسیر خوبی را در حال طی کردن است.

سخنگوی اتاق بازرگانی در پایان بیان کرد: امروز نمونه قراردادهای بانکی بر اساس قانون فضای بهبود کسب و کار که توسط مرکز تحقیقات اتاق انجام شد به بانک مرکزی تقدیم شد تا بتوانند از آن استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  37  =  41