همکاری های پست بانک با کمیته امداد

مسئولان پست بانک استان قزوین در نشست های جداگانه ای با مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان تعاون روستائی این استان برگسترش همکاری ها و خدمت رسانی سریع و آسان به هموطنان به ویژه در روستاها تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در نشست مشترک با مدیر شعب پست بانک این استان ضمن تقدیر از خدمات ارزنده پست بانک در شهرها و روستاها گفت: با توجه به خدمات ویژه این بانک به روستاییان کمیته امداد آماده همکاری و گسترش تعاملات می باشد.
علیرضا بهرامیان مدیر شعب پست بانک استان نیز در این نشست ضمن تشریح خدمات این بانک در شهرها و روستاها و گستردگی شعب و دفاتر آن در سطح استان آمادگی لازم برای ارائه خدمات متنوع بانکی به کمیته امداد استان را اعلام کرد.
وی افزود: ایجاد این دفاتر نقش بسیار مهمی در جلوگیری از ترددهای غیرضرور و کاهش هزینه ها و همچنین افزایش رفاه روستائیان دارد.
گفتنی است: در پایان این نشست مقرر گردید؛ نمایندگان طرفین هرچه سریع تر بسترهای لازم را جهت واریز مستمری مددجویان کمیته امداد به پست بانک فراهم نموده تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.
بنابراین گزارش: ناطق معین الدین مدیرکل سازمان تعاونی روستایی استان قزوین در نشست مشترکی با مسئولان پست بانک استان ضمن تمجید از خدمات ارزنده این بانک در شهرها و روستاها، آمادگی این سازمان را برای توسعه همکاری های متقابل اعلام کرد.
علیرضا بهرامیان مدیر شعب پست بانک استان نیز در این نشست ضمن اشاره به گستردگی شعب و دفاتر و خدمت رسانی این بانک و اعلام آمادگی برای گسترش همکاری ها گفت: دامنه فعالیت شبکه تعاون روستایی همانند پست بانک ایران تا دورافتاده ترین نقاط استان گسترش یافته و همین امر موجب شده تا بتوانیم همکاری های خود را جهت خدمت رسانی به هموطنان افزایش دهیم.
شایان ذکر است: درصورت مهیا شدن امکانات لازم، باجه های پست بانک در تعاونی های روستائی ایجاد و نشست مشترکی بین پست بانک با مدیران شرکت های تعاونی روستایی و اتحادیه دامداران استان به منظور معرفی خدمات دفاترخدمات بانکی برگزار شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

86  −  78  =