اسکوشیابانک، اینترنت بانک منتخب مجله گلوبال فاینانس در سال ۲۰۱۳

مجله گلوبال فاینانس (Global Finance) اسکوشیابانک (Scotiabank) را به عنوان برترین بانک اینترنت بانک در کانادا و 21 کشور دیگر انتخاب کرده است. همچنین این بانک در 17 کشور به عنوان بهترین شرکت و موسسه اینترنت بنکینگ برگزیده شده است. علاوه بر آن بانک در مناطق زیرمجموعه افتخارات و جوایز متعددی در بخش‌های آنلاین و موبایل به دست آورده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تارنمای شاپرک جیمز مک فردن نائب رئیس ارشد شرکت در بخش توزیع خدمات این بانک کانادایی می‌گوید: اسکوشیابانک به عنوان گسترده‌ترین بانک بین‌المللی کانادا، در این کشور و سطح بین‌المللی به عنوان برترین تهیه‌کننده خدمات اینترنت بنکینگ شناخته شده است. این افتخار گواهی از تعهد مستمر کارمندان اسکوشیابانک بانک برای ارتقا تجربه اینترنت بنکینگ مشتریان است.

اسکوشیابانک بانک در سال 2012 میلادی، عنوان بهترین اینترنت بانک در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و حوزه دریای کاراییب انتخاب شده بود. همچنین در همین سال مجله بنکر، این بانک را به عنوان بهترین بانک جهانی سال و بانک آمریکا در سال 2012 معرفی کرد. آلبرتا جی سفیس، نایب‌رئیس ارشد و رئیس بخش تراکنش‌های جهانی اسکوشیابانک بانک دراین‌باره می‌گوید: از دریافت این عنوان مفتخریم. ما به طور استراتژیک فعالیت خود را در آمریکای لاتین و دریای کارائیب گسترش داده‌ایم و این جوایز نشان‌دهنده تلاش‌های چشمگیر و تعهد کارمندان ماست.

جوزف جیاراپوتو ناشر گلوبال فاینانس می‌گوید: دنیای بانکداری آنلاین به طور مداوم در حال تغییر روند بانک‌ها و نحوه رفتار مشتریانشان است. اسکوشیابانک تأثیری چشمگیری در برآورده کردن نیازهای اینترنت بنکینگ افراد در مناطق مختلف جهان داشته است.
دبیران گلوبال فاینانس با اطلاعاتی که هیئتی از داوران در اختیارشان قرار می‌دهند؛ برندگان را مشخص می‌کنند. داوران عواملی مانند میزان قدرتمندی، استراتژی برای جذب و ارائه خدمات به مشتریان، موفقیت در تشویق مشتری به استفاده از وب سایت بانکی، افزایش تعداد مشتریان آنلاین؛ وسعت محصولات و طراحی وب سایت را شاخص میزان رأی خود قرار می‌دهند.

منبع: برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه فرمایید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  40